قابلیت جدید ایرپاد پرو ۲ چیست؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد ایرپاد پرو دو اپل با تراشه H1 ارتقایافته و قابلیت‌هایی مانند تشخیص ضربان قلب و USB-C معرفی خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، نسل بعدی ایرپاد پرو اپل احتمالاً از قابلیت‌های فراوان مانند تشخیص ضربان قلب و امکان استفاده به عنوان سمعک و درگاه USB Type-C بهره خواهد برد. این محصول احتمالاً به نسخه ارتقا یافته تراشه H1 و سیستم حذف نویز تطبیقی مجهز خواهد شد، این ویژگی در مقایسه با قبل عملکرد بهتری خواهد داشت و مصرف انرژی آن نیز کمتر خواهد بود.

گزارش‌های ارائه شده نشان می‌دهد که ایرپاد پرو دو از قابلیت Find My پشتیبانی خواهد کرد تا بتوان با اپلیکیشن Find My آن را پیدا کرد. تشخیص ضربان قلب یکی دیگر از ویژگی‌هایی است که انتظار می‌رود در این محصول ارائه شود، این هدفون می‌تواند ضربان قلب کاربر را از طریق گوش تشخیص دهد. محصول ذکر شده از حسگر تشخیص دما نیز پشتیبانی خواهد کرد، البته این قابلیت هنوز تأیید نشده است.

به نظر می‌رسد که ایرپاد پرو دو از نظر کیفیت صدا بهبودهایی پیدا خواهد کرد و از تقویت‌کننده‌های برد دینامیکی بهره خواهد برد. از دیگر ویژگی‌های احتمالی این محصول می‌توان به تعادل صدای تطبیقی و صدای فراگیر با ردیابی سر و اشتراک‌گذاری صدا اشاره کرد. همچنین، این هدفون به جای درگاه لایتنینگ از USB-C بهره خواهد برد. ایرپاد پرو دو می‌تواند به عنوان سمعک نیز عمل کند؛ ظاهراً می‌توان صدا را از طریق کیس این محصول به عنوان ورودی دریافت و پس از بهبود آن را روی هدفون پخش کرد.

کد خبر 584087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.