۶ تیر ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۰
مشخصات Nova 10 Pro هواوی فاش شد

تصاویر گوشی Nova 10 Pro هواوی پیش از مراسم رونمایی این محصول منتشر شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، درحال‌حاضر همه مشخصات Nova 10 Pro هواوی فاش نشده است، اما رندرهای بازاریابی و بعضی از ویژگی‌های آن در دسترس قرار گرفته است. انتظار می‌رود که گوشی هوشمند Nova 10 Pro هواوی از نمایشگر ۶.۷ اینچی بهره ببرد؛ ابعاد این محصول ۸.۱ * ۷۳.۶ * ۱۶۴.۳ میلی‌متر خواهد بود که تقریباً با گوشی Nova 9 pro یکسان است. وزن گوشی Nova 10 Pro هواوی نیز معادل ۱۸۶ گرم است.

گوشی Nova 10 Pro هواوی فاقد دوربین پریسکوپی است و تعداد دوربین‌های پشتی آن نسبت به مدل قبلی آن، کمتر خواهد بود. انتظار می‌رود که در کنار دوربین اصلی گوشی ذکر شده، شاهد یک دوربین فوق عریض و یک دوربین دو مگاپیکسلی ماکرو یا تشخیص عمق میدان باشیم. به نظر می‌رسد هواوی در این گوشی از دوربین سلفی دوگانه استفاده کند.

گزارش‌های ارائه شده نشان می‌دهد که نمایشگر گوشی Nova 10 Pro هواوی از وضوح ۱۲۰۰ * ۲۶۵۲ پیکسل بهره خواهد برد و از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی خواهد کرد. از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به تراشه Snapdragon 778G 4G اشاره کرد. این گوشی از شارژر سیمی ۱۰۰ وات و باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره خواهد برد. شرکت هواوی تأیید کرده است که سری Nova 10 چهارم جولای رونمایی خواهد شد. این شرکت معمولاً محصولات جدید خود را ابتدا در چین و سپس در بازارهای دیگر عرضه می‌کند.

کد خبر 584082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.