عطایی: بازیکنان خواسته‌های کادر فنی را اجرا کردند

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: بازیکنان ایران خواسته‌های کادر فنی را خوب اجرا کردند. کار پاسور آن‌ها را سخت کردند و پاسور اول در ست سوم بیرون از زمین قرار گرفت و مربی از پاسور دومش استفاده کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم ملی والیبال ایران امروز _شنبه چهارم تیر ماه_ در آخرین بازی هفته دو لیگ ملت‌های والیبال مقابل کانادا قرار گرفت که این دیدار با پیروزی سه بر صفر شاگردان عطایی به پایان رسید. بهروز عطایی سرمربی تیم والیبال کشورمان پس از پیروزی تیم ایران برابر کانادا اظهار کرد: رقابت بسیار خوبی بود و خدا را شکر بازیکنان ایران توانستند تیم خوب کانادا را شکست دهند. آن‌ها با سرعت بالایی بازی می‌کردند و عملکرد خوبی داشتند. ارتفاع توپ‌ها به شدت پایین و کنترل روی تور بسیار سخت بود.

وی ادامه داد: بازیکنان ایران خواسته‌های کادر فنی را خوب اجرا کردند. کار پاسور آن‌ها را سخت کردند و پاسور اول در ست سوم بیرون از زمین قرار گرفت و مربی از پاسور دومش استفاده کرد.

سرمربی تیم ملی والیبال در پایان خاطرنشان کرد: در مجموع بازیکنان بازی قابل قبولی داشتند و هفته دوم را با پیروزی به پایان رساندیم. امیدوارم در هفته سوم و مسیر سختی که داریم، بازیکنان ایران بتوانند روند رو به رشد خود را ادامه دهند و بازی‌های قابل قبولی را به نمایش بگذاریم.

کد خبر 584078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.