کشف ۲۵ تن روغن خوراکی احتکار شده در کاشان

فرمانده انتظامی کاشان از کشف ۲۵ تن روغن خوراکی قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در بازرسی از انباری در یکی از روستاهای این شهرستان خبر داد.

سرهنگ ایرج کاکاوند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اعلام این خبر اظهار کرد: در ادامه طرح برخورد با متخلفان اقتصادی و مقابله با هرگونه قاچاق و احتکار کالاهای اساسی مردم و در پی کسب خبری مبنی بر دپوی مقادیر زیادی روغن خوراکی در انباری متروکه در یکی از روستاهای شهرستان کاشان، بررسی موضوع در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی در ادامه تصریح کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی این شهرستان با اطمینان از صحت و سقم موضوع، طی هماهنگی با مقام قضائی و اداره تعزیرات حکومتی به بازرسی از محل مورد نظر پرداختند.

فرمانده انتظامی کاشان با بیان این‌که در بازرسی به عمل آمده از این انبار ۲۵ تن روغن خوراکی قاچاق فاقد هرگونه مجوز لازم کشف شد، گفت: ارزش کالاهای کشف شده از سوی کارشناسان ۱۰ میلیارد ریال تعیین شده است، در این خصوص یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

سرهنگ کاکاوند با اشاره به تأثیر مخرب قاچاق و احتکار کالا بر اقتصاد کشور بر عزم جدی پلیس در برخورد با این پدیده شوم و مخرب اقتصادی تاکید و از شهروندان خواست هرگونه اخبار خود را در این خصوص بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کد خبر 584066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.