عصرانه خبری شهرهای ایران در چهارم تیرماه

در این بسته خبری از اضافه شدن ۲۷۰ هکتار زمین به محدوده شهری بجنورد تا انتخاب شهردار آستارا پس از ۱۰ ماه و پرداخت نشدن حقوق کارگران شهرداری ایلام در سال‌جاری را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

اضافه شدن ۲۷۰ هکتار زمین به محدوده شهری بجنورد

جواد حمیدی راوری، شهردار بجنورد گفت: وزیر کشور برای الحاق ۲۷۰ هکتار زمین به محدوده شهری در هفت منطقه بجنورد دستور ویژه داد.

کاهش محسوس سرعت رسیدگی به پرونده‌های شهروندان گرگانی

محمدرضا سبطی، شهردار گرگان گفت: سرعت رسیدگی به پرونده‌ها در کمیته‌های مختلف حوزه خدمات شهرسازی، بین یک تا شش ماه زمان می‌برد، اما در حال حاضر سرعت رسیدگی به یک هفته کاهش پیدا کرده است.

لایروبی رودخانه "بالیقلو چایی" اردبیل بعد از ۱۵ سال

محمود صفری، شهردار اردبیل گفت: لایروبی رودخانه بالیقلو چایی اردبیل بعد از ۱۵ سال آغاز شده است.

طرح سالن فروشگاهی بازار روز مینودر

محمداسماعیل حافظی، مدیرعامل سازمان خدمات طراحی شهرداری قزوین گفت: پروژه طرح سالن فروشگاهی بازار روز مینودر توسط سازمان خدمات طراحی تهیه و تکمیل شد.

معارفه شهردار آستارا پس از ۱۰ ماه کش و قوس فراوان

پس از گذشت ۱۰ ماه از اداره شهر آستارا توسط سرپرست و کش و قوس‌های فراوان در انتخاب شهردار، میثم الوان پور با حکم استاندار گیلان به عنوان شهردار آستارا معارفه شد.

اعتراض کارگران شهرداری ایلام به پرداخت نشدن حقوق

کارگران شهرداری ایلام که وضعیت ظاهری شهر به خدمت آنها بستگی دارد از ابتدای سال تاکنون هیچ حقوق و مزایایی دریافت نکرده‌اند و زندگی آنها به سختی می‌گذرد.

احیای مزرعه گل‌محمدی شهرداری طاقانک

داوود امیری، شهردار طاقانک با بیان اینکه مزرعه گل‌محمدی شهرداری احیا شده است، گفت: امیدوارم گیاهان کاشته شده در مزرعه سال جاری به گل‌دهی برسد و زمینه برای اشتغال‌زایی و درآمدزایی بیشتر فراهم شود.

کاشت بوته‌های گل فصلی در باغچه‌های بروجرد

ایرج بابایی، مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری بروجرد از خاک‌ریزی، تسطیح و کاشت ۱۵۰ بوته گل فصلی و دو بوته درختچه زینتی کامیس پاریس و یوکا در باغچه‌های زیر پل شهدای دانش‌آموز خبر داد.

عملیات طعمه‌گذاری و امحای حیوانات موذی در ۱۴ خیابان شهر قدس

طرح طعمه‌گذاری و امحای جانوران موذی و مضر که با هدف ارتقای سطح سلامت جامعه و پاکسازی محیط‌های شهری از جوندگان موذی به ویژه موش توسط حوزه خدمات شهری شهرداری قدس انجام می‌شود در مناطق مختلف شهر قدس اجرایی شد.

کد خبر 584052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.