احصای مشکلات شهروندان رهنان در طرح میز خدمت

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: میز خدمت شهرداری و شورای اسلامی شهر اصفهان سوم تیرماه در مصلی نماز جمعه رهنان برای احصای مشکلات شهروندان با حضور اعضای شورای ششم برگزار شد.

مجید نادرالاصلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص فعالیت میز خدمت شهرداری و شورای اسلامی شهر اصفهان در مصلی نماز جمعه رهنان، اظهار کرد: این میز خدمت در نماز جمعه مسجد جامع رهنان در تاریخ سوم تیرماه ۱۴۰۱ فعال بود که مسئولان مناطق دو، ۹ و ۱۱ و چند نفر از اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان از جمله رئیس کمیسیون هوشمندسازی و حمل‌ونقل، رئیس کمیسیون اقتصادی، حقوقی و گردشگری و سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان حضور داشتند.

وی با بیان اینکه با اجرای طرح میز خدمت در مناطق مشکلات احصا شده و مدیریت شهری پاسخگویی لازم را داشته است، ادامه داد: در این طرح مدیر منطقه و معاونان مربوطه پاسخگوی شهروندان بودند تا به مشکلات موجود رسیدگی شود.

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: در میز خدمت مصلی رهنان حدود ۶۳ درخواست ثبت شد که شماره ثبت شده در اختیار متقاضیان قرار گرفت تا در ادامه به صورت الکترونیکی و سامانه تلفنی پیگیر رفع مشکل خود باشند.

وی خاطرنشان کرد: در مورد مسائل شهری، رودخانه زاینده‌رود، بحران آب و بحث صدور پروانه‌های الکترونیک نیز مباحثی از سوی اعضای شورای اسلامی شهر مطرح شد.

کد خبر 584040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.