به احیای زاینده‌رود امیدوار هستیم/قطار سریع‌السیر در اولویت اجرا است

معاون عمرانی استاندار اصفهان با اشاره به تاکید ریاست‌جمهور بر مسئله زاینده‌رود، گفت: حتماً می‌توانیم به احیای زاینده‌رود امیدوار باشیم؛ از بین پروژه‌های عمرانی، قطار سریع‌السیر در اولویت اجرا است.

مهران زینلیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در راستای سفر رئیس‌جمهور به استان اصفهان از بین پروژه‌های متعددِ عمرانی، قطار سریع‌السیر در اولویت اجرا است؛ همچنین پروژه‌های فاضلاب، آب و راه ازجمله پروژه‌هایی است که در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به تاکید ریاست‌جمهور بر مسئله زاینده‌رود، گفت: حتماً می‌توانیم به احیای زاینده‌رود امیدوار باشیم. یکی از اهداف اصلی، موضوع احیای زاینده‌رود است و امیدواریم با مصوباتی که انجام شده، در زمان منطقی شاهد احیای زاینده‌رود باشیم.

معاون عمرانی استاندار اصفهان گفت: یکی از مصوباتی که پس از سفر رئیس‌جمهور ابلاغ شده، موضوع پروژه ساماندهی رودخانه زاینده‌رود بوده که این پروژه مصوب شده است.

زینلیان در ادامه تصریح کرد: سفر رئیس‌جمهور به اصفهان دستاوردهای بسیار خوبی برای استان داشت. اگرچه حجم زیادی از پیگیری لازم است تا مسائل به نحو مطلوب به سرانجام برسد، اما آنچه روی کاغذ مصوب شد بسیار خوب بود.

وی افزود: یکی از نقاط مثبت سفر رئیس‌جمهور به اصفهان، بازدید هوایی ایشان از تالاب گاوخونی، مسیر رودخانه زاینده‌رود، دیدار با مردم شرق استان و کشاورزان بود؛ همچنین معاون محیط‌زیست ریاست‌جمهوری در محل تالاب حضور یافت که امید است در راستای رفع مشکل و احیای تالاب مؤثر باشد.

معاون عمرانی استاندار اصفهان گفت: مصوبه کلی احیای رودخانه زاینده‌رود به احیای تالاب گاوخونی نیز منجر خواهد شد. این مسئله مورد تاکید همه مسئولان بوده است و اگرچه کار ساده‌ای نیست، اما اتفاقاتی را که تاکنون در این راستا شاهدیم، مثبت ارزیابی می‌کنیم.

کد خبر 584039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.