آیا هتل آسمان متروپلی دیگر است؟

سخنگوی شورای اسلامی شهر شیراز گفت: مشکلاتی پس از آتش‌سوزی سال ۹۸ برای هتل آسمان شیراز ایجاد شد و از همان زمان مقاوم‌سازی این بنا در حال انجام است.

علی‌اکبر سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص پیگیری مدیریت شهری برای مقاوم‌سازی هتل آسمان شیراز، اظهار کرد: لیست ساختمان‌های ناایمن شهر شیراز از سوی شهرداری در حال تهیه است و تاکنون لیستی از ساختمان‌های ناایمن در دسترس نبوده است، لذا یک تیم کارشناسی با حضور نماینده دادستان در حال تهیه لیست ساختمان‌های ناایمن شهر شیراز است.

وی با اشاره به ارائه گزارشی از انجام اقدامات لازم برای ساختمان‌های ناایمن شهر، ادامه داد: بر اساس قانون در صورتی که ضوابط ایمنی ساختمان رعایت نشده باشد، به مالکان اخطار پلمب یا جلوگیری از ساخت‌وساز و بهره‌برداری از طرف دادستان صادر خواهد شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر شیراز تصریح کرد: مشکلاتی پس از آتش‌سوزی سال ۹۸ برای هتل آسمان شیراز ایجاد شد و از همان زمان مقاوم‌سازی ساختمان در حال انجام است و منتظر ارائه کامل گزارش مقاوم‌سازی و تکمیل آن و ارزیابی توسط کمیته مشترک با دفتر فنی استانداری و شهرسازی و دادستانی هستیم.

به گزارش ایمنا، پس از حادثه دوم خردادماه جاری در متروپل آبادان، مقرر شد تمام شهرهای کشور گزارشی از تعداد ساختمان‌های ناایمن ارائه دهند تا اقدامات لازم انجام شود و از حوادث احتمالی جلوگیری کنند. در فضای مجازی شایعه شده بود هتل آسمان شیراز نیز جزو ساختمان‌های ناایمن است، اما مقاوم‌سازی این ساختمان در حال انجام است.

کد خبر 584009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.