هوشمندسازی چرخه پسماندهای ساختمانی در اصفهان

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان از آغاز به‌کار سیستم هوشمند مدیریت یکپارچه پسماند ساختمانی و عمرانی در مناطق پانزده‌گانه شهرداری خبر داد و گفت: شهروندان می‌توانند با مراجعه به دفاتر منتخب کارگزاری حمل‌ونقل بار این خدمات را دریافت کنند.

غلامرضا ساکتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: سیستم هوشمند مدیریت یکپارچه پسماند ساختمانی و عمرانی مناطق پانزده‌گانه اصفهان و ناژوان اجرایی شد که این سیستم برای نظارت بر تولید نخاله‌های ساختمانی و عمرانی، مدیریت دفع و بازیافت این پسماندها و کاهش آلودگی محیط زیست و پیشگیری از تخلیه نخاله در مدخل‌های ورودی شهر، شروع به فعالیت کرده است.

وی افزود: اجرای پایلوت و ثبت آزمایشی پروژه‌های خاک‌برداری در سامانه هوشمند مدیریت یکپارچه پسماند ساختمانی و عمرانی از آذرماه ۱۳۹۹ در چند منطقه شهر کلید خورد و در مردادماه سال ۱۴۰۰ در تمام مناطق پانزده‌گانه به‌طور کامل این سیستم پیاده‌سازی و جهت اجرا آماده شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان در خصوص فرایند اجرایی سامانه هوشمند مدیریت یکپارچه پسماند ساختمانی و عمرانی، خاطرنشان کرد: برای رفاه حال شهروندان و پیشگیری از مراجعه آنها به بانک، در تمام دفاتر منتخب کارگزاری‌های حمل‌ونقل بار یک دستگاه کارت‌خوان متصل به این سامانه نصب شده است که مبلغ بهای خدمات مدیریت و نظارت بر پسماندهای ساختمانی و عمرانی در این دفاتر با صدور فرم (۱۵-۱) حمل‌ونقل خاک و نخاله ساختمانی، از شهروندان دریافت می‌شود.

وی افزود: آدرس و شماره تماس دفاتر کارگزاری‌های صادرکننده فرم (۱۵-۱) با پلاکاردهای اطلاع‌رسانی در مراکز خدمات شهری نصب شده است و شهروندان می‌توانند با مراجعه به این دفاتر و پرداخت هزینه، خدمات مدیریت پسماند ساختمانی را دریافت کنند.

کد خبر 584007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.