جشنواره فرهنگی «فردخت» در کاشان برگزار می‌شود

مهلت تحویل آثار برای شرکت در جشنواره فردخت بیستم شهریور و زمان برپایی نمایشگاه شانزدهم تا بیست‌ویکم مهرماه ۱۴۰۱ خواهد بود.

محمد حسین واحدیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در حاشیه جلسه شورای سیاستگذاری سومین جشنواره فرهنگی هنری "فردخت" اظهار کرد: این جشنواره به‌عنوان رویداد فرهنگی‌هنری در حوزه صنعت مد و لباس از سوی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری برنامه ریزی شده است.

محمدحسین واحدیان با بیان اینکه توجه به اهمیت فرهنگ عفاف و حجاب و تحکیم بنیان خانواده با استفاده از ظرفیت غنی فرهنگ و هنر ایرانی اسلامی در طراحی و دوخت لباس‌های اجتماع بانوان مورد تاکید است، اظهار کرد: به منظور برگزاری سومین دوره رقابت طراحی، دوخت و پژوهش، نشستی با حضور شهردار کاشان و سایر مسئولان مرتبط در این بخش برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره در قالب مانتو اجتماع و در بخش طراحی کالکشن خانواده، فرم مدارس دخترانه و پسرانه و همچنین بخش پژوهش و دانش بنیان برای آشنایی فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته طراحی و دوخت لباس اجرا می‌شود، افزود: امید است با اجرای این رقابت بتوانیم شعار سال امسال را محقق کرده و گام‌های مؤثری در راستای استفاده از این ظرفیت عظیم فرهنگی هنری برداریم.

دبیر ستاد برگزاری جشنواره فردخت یاد آور شد: در جلسه شورای سیاستگذاری جشنواره ضمن بهره‌مندی از تجارب و شنیدن نظرات و پیشنهادهای اعضا، آئین نامه تدوین شده از سوی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بررسی و محمدرضا نجفی معاون آموزشی مرکز فنی و حرفه‌ای شهید موسویان به عنوان دبیر جشنواره فرهنگی هنری "فردخت" معرفی شد.

گفتنی است، مهلت تحویل آثار برای شرکت در جشنواره، بیستم شهریور و زمان برپایی نمایشگاه شانزدهم تا بیست‌ویکم مهرماه ۱۴۰۱ خواهد بود.

کد خبر 583998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.