آزادسازی املاک در مسیر ایستگاه‌ متروی شهید خرازی با ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان گفت: با توجه به عبور خط دو قطار شهری اصفهان از محدوده این منطقه و پیش‌بینی سه ایستگاه برای آن، از ابتدای سال‌جاری تاکنون بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال جهت تملک و آزادسازی املاک واقع در طرح ایستگاه شهید خرازی با مالکان توافق و تسویه حساب شده است.

میثم بکتاشیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری فرایند قانونی جهت تملک و آزادسازی املاک واقع در طرح ایستگاه متروی شهید خرازی آغاز شده است و از ابتدای سال‌جاری تاکنون بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال آن با مالکان توافق و تسویه حساب شده و اسناد مالکیت به نام شهرداری منتقل شده است.

وی افزود: با توجه به عبور خط دو قطار شهری اصفهان از محدوده منطقه یک شهرداری و پیش‌بینی سه ایستگاه در این منطقه، موضوع تملک و آزادسازی املاک واقع در محدوده این ایستگاه‌ها امری ضروری است که توسط شهرداری این منطقه در دست اقدام است.

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان با اشاره به اهمیت جلب رضایت مالکان برای انجام توافق، خاطرنشان کرد: خرید املاک از مالکان به‌صورت یک فرایند قانونی اجرا و توسط کارشناسان مربوطه شامل یک کارشناس مورد تأیید مالک و شهرداری، قیمت‌گذاری انجام می‌شود تا در چارچوب قانون، رضایت مالکان نیز جلب شود.

وی افزود: سایر توافق‌ها جهت تملک و آزادسازی ایستگاه‌های قطار شهری واقع در منطقه یک نیز در حال طی مراحل قانونی است که پس از نهایی شدن آن، به اطلاع شهروندان خواهیم رساند.

کد خبر 583979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.