۴۲۷۰ میلیارد ریال در سفر رییس‌جمهور به شهرستان تیران و کرون اختصاص یافت

فرماندار تیران و کرون گفت: همزمان با سفر استانی هیئت دولت به استان اصفهان ۷۰ میلیارد ریال به تامین‌ نیازهای مدیریت شهری و روستایی این شهرستان اختصاص یافت.

علی محمدی‌کیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص اظهار کرد: توسعه زیرساخت‌های روستایی با آسفالت معبر از جمله طرح‌های مورد حمایت سفر ریاست جمهوری به استان اصفهان بود.

وی افزود: توسعه و تجهیز ایستگاه‌های آتش‌نشانی و خدمات ایمنی و اختصاص خودرو به این مراکز در سفر رئیس‌جمهور به تصویب رسید.

فرماندار تیران و کرون با اشاره به مشکلات سه شهر تیران، رضوانشهر و عسگران گفت: ایستگاه‌های آتش‌نشانی و خدمات ایمنی این سه شهر با کمبود امکانات زیادی روبه‌رو است.

وی ادامه داد: راه‌اندازی دو پایگاه آتش نشانی و خدمات ایمنی در بخش مرکزی و کرون برای خدمت‌رسانی به روستاها جزو مصوبات این سفر بوده است.

محمدی‌کیا خاطرنشان کرد: خرید ماشین‌آلات امدادی برای پایگاه‌های آتش‌نشانی بر اساس این اعتبار انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه تیران و کرون پراکندگی جمعیت و گستردگی حوزه استحفاظی دارد، گفت: توسعه پایگاه‌های خدمات‌رسانی مثل پلیس، اورژانس و آتش‌نشانی ضرورت دارد تا در موقع حوادث این کار با سرعت بیشتر و کمترین خسارت انجام شود.

فرماندار تیران و کرون حجم پذیرش مسافر و گردشگری این منطقه و همچنین تردد ۱۱ درصدی استان اصفهان در جاده‌های این شهرستان را دلیل دیگری برای افزایش امکانات امدادی دانست.

وی کل اعتبار اختصاص یافته به تیران و کرون در سفر هیئت دولت به استان اصفهان را ۴,۲۷۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: این اعتبار در حوزه‌های بهداشت و درمان، آب‌رسانی، راه‌سازی، توسعه زیرساخت‌ها، ورزش، فرهنگ و ارشاد اسلامی و تجهیز مراکز علمی و آموزشی هزینه می‌شود.

کد خبر 583949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.