تخصیص ۹۴ تن قیر به شهرداری اردستان

شهردار اردستان گفت: ۹۴ تن قیر به شهرداری تخصیص یافته است که با تحویل آن حدود ۲۰۰۰ مترمربع از معابر شهر آسفالت می‌شود، اما تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله بسیار است.

مصطفی ایران‌دوست در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، ضمن بیان اینکه یکی از اساسی‌ترین مشکلات شهرداری اردستان پروژه آسفالت معابر شهر است، اظهار کرد: با توجه به گران شدن قیمت قیر و آسفالت، شهرداری در اجرای پروژه آسفالت با مشکل روبه‌رو است؛ درخواست تخصیص قیر یارانه‌ای داریم تا معابری که سال‌ها رها شده است، آسفالت و تردد شهروندان با سهولت انجام شود.

شهردار اردستان خاطرنشان کرد: خیابان‌ها و معابر اصلی شهر از جمله خیابان امام (ره)، خیابان دانشگاه آزاد، رینگ غربی و کنارگذر شرق اردستان واقع در کنار شهرک کاوه نیاز مبرم به روکش آسفالت دارد.

ایران‌دوست تصریح کرد: ۵۰ هزار مترمربع از معابر سطح شهر اردستان نیازمند روکش آسفالت است و پیش‌بینی می‌شود حدود ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای این طرح نیاز است.

وی تصریح کرد: سال جاری از محل قیر یارانه‌ای، ۹۴ تن قیر به شهرداری اردستان تخصیص یافته است که با تحویل آن حدود ۲۰۰۰ مترمربع از معابر شهر آسفالت می‌شود، اما تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله بسیار است.

شهردار اردستان با بیان اینکه بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری اردستان برمبنای رقم ۱۴.۵ میلیارد تومان پیش‌بینی شده بود و در پایان جذب بودجه به ۲۴ میلیارد تومان رسید، گفت: بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری اردستان ۲۶ میلیارد تومان پیش‌بینی شده است.

کد خبر 583882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.