آیت‌الله بهشتی الگوی دستگاه قضایی است

امام‌ جمعه بویین میاندشت گفت: آیت‌الله بهشتی صداقت و اخلاص در عمل و ابتکار فکر و اراده داشت و این‌ موارد مهم‌ترین ویژگی یک قاضی در امر قضاوت است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام حسن اسکندری در خطبه‌های نماز جمعه شهر بویین میاندشت با گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله بهشتی و ۷۲ شهید حادثه تروریستی هفتم تیرماه سال ۱۳۶۰، اظهار کرد: شهید آیت الله بهشتی سرسلسله شهدای هفتم تیرماه است، وی یک ملت بود و خدمات و تلاش‌هایی در قوه قضائیه داشت و برگ زرینی در امر قضاوت رقم زد.

وی افزود: آیت‌الله بهشتی صداقت و اخلاص در عمل و ابتکار فکر و اراده داشت و این موارد مهم‌ترین ویژگی یک قاضی در امر قضاوت است، با گذشت ۴۰ سال از شهادت آیت‌الله بهشتی هنوز عمق این فاجعه در اذهان آحاد ملت پابرجا است.

امام‌جمعه بویین میاندشت با اشاره به اهمیت برپایی عدالت در جامعه، افزود: یکی از مهم‌ترین عوامل بقای جامعه عدالت است و جامعه‌ای که به نام اسلام زینت یافته است، باید امر عدالت به خوبی اجرا شود.

وی خاطرنشان کرد: زنده بودن شهید به معنای این است که حرکت شهید استمرار دارد، انقلاب اسلامی ایران به برکت خون همین شهدا در عالم شناخته شده است.

اسکندری با اشاره به سال روز سو قصد به مقام معظم رهبری (مدظله) در سال ۱۳۶۰، گفت: رئیس جمهور برخی کشورها و سیاست‌مدارهای دنیا به هوشیاری و سیاست مداری مقام معظم رهبری (مدظله) اذعان داشتند و معتقد هستند به برکت وجود ایشان خطری کشور را تهدید نخواهد کرد.

کد خبر 583830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.