مدال طلای قاره‌کهن بر گردن ناهید کیانی

رقابت‌های تکواندو قهرمانی آسیا امروز در کره جنوبی آغاز شد و در وزن ۵۳ - کیلوگرم «ناهید کیانی» موفق شد با شکست حریف ازبکستانی خود مدال طلا را برای کشورمان کسب کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رقابت‌های تکواندو قهرمانی آسیا امروز در کره‌جنوبی آغاز شد و نمایندگان کشورمان بر روی تاتامی مقابل حریفان خود قرار گرفتند.

ناهید کیانی که به‌تازگی وارد وزن ۵۳- شده بود، پس از یک دور استراحت در سید دوم، برای سومین‌بار در مرحله یک‌چهارم نهایی یک رقابت آسیایی، مقابل جسیکا کانابال فیلیپینی قرار گرفت.

نخستین مبارزه کیانی با پیروزی این تکواندوکار اصفهانی همراه بود و کیانی توانست راند اول را با نتیجه ۸ بر ۳ و راند دوم را با حساب ۱۵ بر ۳ به سود خود به پایان برساند تا ۲ بر صفر پیروز این مسابقه شود.

مدال طلای قاره‌کهن بر گردن ناهید کیانی

کیانی در مرحله نیمه‌نهایی در برابر شایئو لووانگ از چین قرار گرفت و در راند اول و در حالی که بازی روی عدد چهار مساوی دنبال می‌شد، با یک ضربه در ثانیه پایانی، ۶ بر ۴ به پیروزی رسید. در راند دوم نیز پنج بر صفر به برتری رسید تا راهی دیدار فینال شود.

در دیدار پایانی در برابر چاروس کایوموا ازبکستانی قرار گرفت که اسفتدماه سال گذشته دوبار در برابر او به پیروزی رسیده بود. ناهید در راند اول با ارائه یک نمایش برتر توانست ۷ بر ۲ به برتری برسد. راند دوم را نیز از همان ابتدا کوبنده آغاز کرد و با یک مبارزه تماشایی توانست ۱۷ بر ۹ از سد حریف عبور کرده و سومین طلای تاریخ زنان ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا را به دست بیاورد.

کد خبر 583827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.