کاهش شدت باد و تداوم گردوخاک محلی در اصفهان

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از کاهش شدت باد و گردوخاک طی امروز و فردا خبر داد و گفت: اوج پدیده گردوخاک در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه بود و تا فردا پدیده غبار محلی در اصفهان و مناطق اطراف ادامه دارد.

ابراهیم هنرمند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی نشان‌دهنده برقراری جوی نسبتاً پایدار تا میانه‌های هفته بر روی استان اصفهان است و در این مدت آسمان در بیشتر مناطق صاف تا کمی ابری و در ساعات بعد از ظهر گاهی با وزش باد نسبتاً شدید پیش‌بینی می‌شود.

وی دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده را بدون تغییرات محسوس دانست و افزود: دمای هوای اصفهان در گرم‌ترین زمان به ۳۵ درجه و در خنک‌ترین ساعت‌ها به ۲۲ درجه سانتی‌گراد بالای صفر می‌رسد.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان خنک‌ترین نقطه را بویین میاندشت با دمای هشت درجه بالای صفر اعلام کرد و گفت: گرم‌ترین نقطه نیز خور و بیابانک با دمای ۴۲ درجه بالای صفر پیش‌بینی می‌شود، دو روز گذشته در بیشتر مناطق به ویژه شهرستان‌های نائین، اردستان و اصفهان شاهد وقوع گردوخاک و طوفان لحظه‌ای بودیم اما امروز و فردا از شدت وزش باد در این مناطق کاسته خواهد شد.

وی از تداوم گردوخاک محلی خبر داد و خاطرنشان کرد: امروز و فردا پدیده غبار صبحگاهی معمول در کلانشهر اصفهان و مناطق اطراف به ویژه شرق ادامه دارد.

کد خبر 583808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.