برخی برای ایجاد روحیه ناامیدی در جامعه تلاش می‌کنند

فرماندهی سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: برخی برای ایجاد ناامیدی و یاس‌آفرینی از صبح تا شب روی ذهن مردم کار می‌کند و به دنبال کاهش نفوذ جمهوری اسلامی و از بین بردن دستاوردهای آن هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار مجتبی فدا عصر امروز -پنجشنبه - در همایش بزرگداشت بسیج اساتید و گرامیداشت شهید چمران که در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: مطلبی که درباره جهاد تبیین گفته می‌شود، برازنده اساتید دانشگاه است، زیرا ظرفیت و نفوذ کلام اساتید می‌تواند در جامعه غوغا کند و شرایطی ویژه‌ای برای کشور فراهم کند آن هم در شرایط امروز که حتی بیشتر از زمان جنگ نیازمند حضور و نقش آفرینی مردم در دفاع از انقلاب هستیم.

وی با اشاره به گذشت ۳۴ سال از رحلت امام خمینی (ره) گفت: امام راحل (ره) با نقش‌آفرینی در انقلاب اسلامی، هندسه و مفهوم قدرت را در دنیا تغییر دادند بدون آنکه حتی یک گلوله در جریان مبارزات انقلاب شلیک شود بر همین اساس هیچ‌گاه در دوران مبارزات انقلاب، امام (ره) اذن جنگ مسلحانه را ندادند.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان نقش‌آفرینی مردم در اداره حکومت و بالا بردن کرامت، عزت، شرافت و سربلندی ملت را مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و افزود: نگاهی به تاریخ صد سال پیش نشان می‌دهد که انگلیسی‌ها از بین سه گزینه، رضاخان را انتخاب کردند که با هزینه کشور ارتش صد هزار نفری برای سرکوب قیام‌های مردمی از جمله در گوهرشاد، نهضت جنگل، تعطیلی حوزه علمیه و عزاداری ایجاد کرد.

سردار فدا با اشاره به حضور رئیس جمهور آمریکا، استالین و چرچیل در ایران برای تقسیم غنایم جنگ جهانی دوم بدون حضور پادشاه ایران، تاکید کرد: قدیمی‌ها می‌داند قبل از انقلاب روزی شش میلیون بشکه نفت صادر می‌کردیم و ۳۰ میلیون جمعیت داشتیم و همه چیز وارداتی بود، حتی تغذیه دانش‌آموزی وارداتی بود و وقتی جنگ تحمیل شد نیازمند سیم خاردار بودیم و به ما نمی‌فروختند.

وی با انتقاد از کسانی که دستاوردهای انقلاب را نادیده می‌گیرند، گفت: برخی جریان‌ها به دنبال خدشه‌دار کردن تأثیر انقلاب هستند در حالی که امروز ۸۵ میلیون جمعیت مردم ایران علی رغم تحریم و سختی‌ها و با فروش یک و نیم میلیون بشکه نفت، می‌ جنگند و مقاومت می‌کنند اما برخی این دستاوردها را نمی‌ بینند.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان با اشاره به پیشرفت‌های کشور در حوزه شبیه‌سازی و سلول‌های بنیادین تصریح کرد: در این زمینه‌ها قدرت اول منطقه هستیم اما کسی توجه نمی‌کند و ممکن این جوانان امروز ایران که در شبکه‌های مجازی با ابهام، سوال و شبه آفرینی نسبت به مسائل انقلابی اسلامی بزرگ شدند این تبلیغات را باور کنند.

وی با انتقاد از بی‌توجهی به تلاش‌هایی که برای قطع اتکا و وابستگی به کشورهای غربی انجام می‌شود، گفت: در نبود اقدامات فوری و واجب در این زمینه، برخی برای ایجاد نا امیدی و یاس آفرینی از صبح تا شب روی ذهن مردم کار می‌کند و به دنبال کاهش نفوذ جمهوری اسلامی و از بین بردن دستاوردهای آن هستند.

سردار فدا با اشاره به دستاوردهای دوران کرونا، اظهار کرد: در دوران کرونا دستمان را به زانوی خودمان گرفتیم و بلند شدیم با اینکه ما را تحریم کردند و سختی‌های کشیدیم.

وی به صفر رسیدن آمار مرگ‌ومیر در کشور را نتیجه ظرفیت‌های داخلی و توجه به دانشمندان داخلی و نخبگان دانست و ادامه داد: طی ۴۴ سال گذشته سخنرانی‌های ۱۴ خرداد رهبر معظم انقلاب هرسال نکته و برجستگی ویژه دارد، امسال موضوع رجعت و ارتجاع را مطرح کردند درباره کسانی که با امام (ره) بودند، اما از اصول ارزش‌های خود برگشتند، ولی انقلاب روی ریل خود حرکت می‌کند.

کد خبر 583750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.