ایران ۲۴ - تونس ۲۹/دختران ایران مقابل تونس کم آوردند

تیم‌ملی هندبال جوانان دختر ایران در مسابقات جهانی با نتیجه ۲۴ بر ۲۹ در برابر تونس شکست خورد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بیست‌وسومین دوره مسابقات جوانان دختر قهرمانی جهان از روز بیست‌ودوم ژوئن (یکم تیرماه) آغاز شده و تا سوم جولای ۲۰۲۲ (دوازدهم تیرماه) در کشور اسلوونی ادامه خواهد داشت.

تیم‌ملی هندبال جوانان دختر ایران امروز در دومین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی جهان به مصاف تیم ملی تونس رفت و در پایان با نتیجه ۲۹ بر ۲۴ تن به شکست دادند.

نیمه نخست این دیدار با نتیجه ۱۵ بر ۱۱ به سود تونس به اتمام رسید. در نیمه‌دوم ملی‌پوشان عملکرد بهتری را به نمایش گذاشتند و تنها با یک اختلاف و با نتیجه ۱۴ بر ۱۳ شکست خوردند تا در نهایت، تیم‌ملی تونس ۲۹ بر ۲۴ پیروز این دیدار باشد.

دختران ملی‌پوش ایران نخستین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی جهان برابر گینه را با تساوی ۱۹ بر ۱۹ به پایان رسانده بودند و امروز به آمار یک تساوی و یک شکست رسید. تیم‌ملی هندبال جوانان دختر ایران در آخرین دیدار مرحله گروهی روز شنبه چهارم تیرماه برابر سوئد صف‌آرایی خواهد کرد.

گفتنی است؛ مهربان بدوی، الناز یارمحمدی توسکی، هانیه کریمی، هستی دوخایی، مرضیه قاراخانی، فاطمه برات‌پور، سیده لیلا حسینی، معصومه قنبری، شهرزاد نصوحی، نگار زنده‌بودی، نگین رحمانی، سیده فاطمه مریخ، مبینا حسن‌نژاد، سمانه دولتی، سارا موسی‌زاده، مائده شهبازی ترکیب تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان را تشکیل می‌دهند.

همچنین غلامعلی اکبرآبادی (مدیر فنی)، آزاده گیلانی (سرپرست)، مهسا معتمدی (مربی)، زهرا احمدی‌نیا (مربی دروازه‌بانان) و زهره کشاورزیان (پزشکیار) نیز به عنوان کادر فنی تیم ملی ایران در این رقابت‌ها حضور دارند.

کد خبر 583740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.