گذر امواج ناپایدار همراه باد و گردوغبار از اصفهان

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از گذر امواج ضعیف و ناپایدار روی استان از امروز تا فردا خبر داد و گفت: به دلیل خیزش گردوخاک و نفوذ غبار از غرب کشور، وزش باد همراه با کاهش کیفیت هوا همراه است.

آسیه آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی نشان‌دهنده گذر موج ضعیف ناپایداری از امروز تا فردا روی استان اصفهان است.

وی با اشاره به برقراری جوی پایدار تا میانه‌های هفته آینده روی استان، افزود: امروز آسمان در بیشتر مناطق به شکل صاف تا کمی ابری است و گاهی وزش باد نسبتاً شدید تا شدید پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: امروز به دلیل خیزش گردوخاک همراه با باد شدید به ویژه در نیمه شرقی و نفوذ گردوخاک از غرب کشور، پدیده کاهش دید و کیفیت هوا نیز دور از انتظار نخواهد بود.

وی از کاهش یک تا سه درجه‌ای دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده خبر داد و تاکید کرد: دمای هوای اصفهان در گرم‌ترین ساعت‌ها به ۳۹ درجه و در خنک‌ترین زمان به ۲۲ درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

آقایی ادامه داد: زواره با دمای ۴۶ درجه را گرم‌ترین نقطه استان و خنک‌ترین شهرستان نیز میمه با دمای ۱۱ درجه سانتی‌گراد است، از فردا ناپایداری برطرف می‌شود و تا میانه هفته گرمای نسبتاً محسوسی خواهیم داشت.

کد خبر 583687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.