دشمن به دنبال ناکارآمد جلوه دادن نظام است

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: دشمنان قصد دارند با ایجاد شایعه‌هایی در ذهن مردم به ویژه جوانان جامعه را به سمت یاس و ناامیدی بکشانند و به تعبیر رهبر معظم انقلاب به بن‌بست برسانند؛ البته این افکار پوچ است.

حجت‌الاسلام احمد سالک در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: فرمایش‌های مقام معظم رهبری در اجلاس ۱۱ هزار شهید عشایر کشور حاوی مطالب و پیام‌هایی بود، نکته اول تعبیر حضرت امام خمینی (ره) بود که فرمودند عشایر ذخایر کشور هستند و رهبر معظم انقلاب در این اجلاس این تعبیر را به خوبی بازگو کردند و این موضوع را به حضور عشایر در صحنه‌های مختلف و دفاع از مرزها تعبیر کردند.

وی ادامه داد: بخشی دیگر از فرمایش‌های رهبری طراحی و برنامه دشمنان در شرایط کنونی بود که هشدارهایی را در این جهت دادند و گفتند دشمنان تلاش می‌کنند ایمان مردم از جمله ایمان به خدا، پیامبر (ص)، کتاب آسمانی، انقلاب و ولایت را بگیرند.

عضو جامعه روحانیت مبارز تصریح کرد: دشمنان با طراحی جنگ نرم تلاش می‌کنند ایمان مردم را متزلزل کنند. همچنین برای ایجاد ناامیدی و یاس در داخل کشور به ویژه روی جوانان دختر و پسر تلاش می‌کنند تا بگویند دیگر انقلاب به پایان رسیده و مطالب اسلامی برای صدر اسلام بوده است نه اکنون.

وی اضافه کرد: دشمنان قصد دارند با ایجاد شایعه‌هایی در ذهن مردم به ویژه جوانان، جامعه را به سمت یاس و ناامیدی بکشانند و به تعبیر رهبر معظم انقلاب به بن‌بست برسانند که البته افکار پوچی است.

سالک افزود: دشمن در جنگ نرم و تبلیغاتی تلاش می‌کند که نظام جمهوری اسلامی را ناکارآمد معرفی کند در حالی که می‌دانند جمهوری اسلامی در طول ۴۳ سال گذشته به قله‌های بلند علمی، سلامت، نانو، هسته‌ای و هوافضا دست یافته است و همچنین بر قله‌های بلند علمی جهان قرار گرفته است اما نگران هستند که این حرکت رشد کند و جهان را به تصرف بگیرد که البته این اتفاق خواهد افتاد.

وی گفت: دشمنان تلاش می‌کنند نظام را ناکارآمد نشان دهند و در این راستا مسائل مختلفی از جمله مسائل اقتصادی، معیشت، ریال و دلار را مطرح می‌کنند و به این وسیله قصد دارند همه دستاوردهای انقلاب اسلامی را نادیده بگیرند و آن را ناکارآمد معرفی کنند.

عضو جامعه روحانیت مبارز خاطرنشان کرد: دشمنان تلاش می‌کنند مسئولان صادق و باوفای انقلاب اسلامی را در نظر مردم افراد غیرکارشناس معرفی کنند و بگویند این نوع مدیریت در داخل کشور ضربه‌های سنگینی خواهد زد.

وی اضافه کرد: هدف دشمنان ایجاد اعتراضات اجتماعی و دعوت مردم به اعتراض علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی است که رهبر معظم انقلاب در سخنرانی خود در چهاردهم خردادماه نیز به این موضوع اشاره کردند.

سالک یادآور شد: تلاش دشمن این است که میزان اعتراضات داخلی را با هدف براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران مدیریت کند و رشد دهد که البته این خیال خامی است که امروزه استکبار جهانی، صهیونیست، آمریکا و اروپا در سر می‌پرورانند و دستگاه‌های تبلیغاتی آن‌ها این مسائل را فریاد می‌زنند.

وی اضافه کرد: پیروزی‌های پی‌درپی جمهوری اسلامی در جهت خودکفایی و حضور منطقه‌ای و بین‌المللی موجب نگرانی و ناراحتی دشمن شده است و ما مطمئن هستیم با پشتیبانی مردم، بصیرت، رشد، آگاهی و شفاف‌سازی همه این توطئه‌ها خنثی خواهد شد.

کد خبر 583657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.