برگزاری سمینار زندگی شاد در کرج

سرپرست معاونت اجتماعی سازمان فرهنگی شهرداری کرج گفت: سمینار زندگی شاد با هدف بهبود مهارت‌های فردی برای شهروندان در این کلان‌شهر امروز برگزار می‌شود.

مهدی علیمردانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اهمیت خودشناسی و افزایش مهارت‌های فردی و اجتماعی در شهروندان، اظهار کرد: سازمان فرهنگی در راستای شرح وظایف ذاتی خود مبنی بر برگزاری برنامه‌هایی با مضمون آموزش شهروندی و کمک به بهبود سلامت روان افراد جامعه با هدف ایجاد و حفظ انگیزه و بهبود مهارت‌های فردی، اقدام به برگزاری سمیناری با عنوان زندگی شاد خواهد کرد.

وی افزود: یادگیری، تغییر و پیشرفت، رمز دستیابی به زندگی موفق است و شهروندان می‌توانند به صورت رایگان در این دوره‌ها شرکت کنند و از راهکارهای عملی و اجرایی این برنامه بهره‌مند شوند.

سرپرست معاونت اجتماعی سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری کرج ضمن دعوت از عموم شهروندان کرج به سمینار زندگی شاد، تصریح کرد: این سمینار با حضور مهدی حکیمی به صورت رایگان و با روش‌های خاص و متفاوتی برگزار خواهد شد که می‌تواند با برگزاری پیوسته، گام مهمی جهت بهبود توسعه فردی بین شهروندان تلقی شود.

وی خاطرنشان کرد: سمینار زندگی شاد امروز _پنجشنبه دوم تیرماه_ ساعت ۱۷ در سالن همایش مجموعه فرهنگی ورزشی میلاد شهرداری کرج برگزار خواهد شد.

کد خبر 583623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.