بهترین راه تبلیغ کسب و کار خانگی چیست؟

با رونق گرفتن کسب‌وکارهای خانگی بازار جدیدی برای فروش محصولات و کسب درآمد به وجود آمده است.

در چنین شرایطی هر فرد با هر زمینه شغلی و تخصص می‌تواند درآمد خوبی به دست آورد. اکثر افراد با شور و شوق فراوان فعالیت خود را در زمینه کسب‌وکار خانگی شروع می‌کنند، اما ازآنجایی‌که محصولات آن‌ها به فروش نمی‌رسد، زود سرد شده و دست از ادامه فعالیت می‌کشند. در بیشتر مواقع دلیل فروخته نشدن محصولات، بی‌کیفیت بودن یا نارضایتی مشتریان نیست؛ بلکه نداشتن توانایی در معرفی محصولات، باعث شکست خوردن آن کسب‌وکار می‌شود.

شرکت‌های بزرگ همواره بخش عمده‌ای از درآمد خود را برای تبلیغات و معرفی برند و محصولات خود خرج می‌کنند. هرچه روش تبلیغات حرفه‌ای‌تر باشد، بازخورد بهتری از آن حاصل می‌شود. کسب‌وکارهای خانگی به‌اندازه شرکت‌های بزرگ توانایی مالی برای تبلیغات ندارند و همین موضوع باعث می‌شود تا نتوانند در این زمینه به‌خوبی سرمایه‌گذاری کنند؛ بااین‌حال جای نگرانی وجود ندارد؛ زیرا ما با در نظر گرفتن این چالش‌ها، بهترین و سریع‌ترین روش‌های تبلیغات کسب‌وکار خانگی را در این مطلب آموزش می‌دهیم تا با حداقل هزینه، به بهترین شکل کار خود را معرفی کنید و فروشتان را افزایش دهید.

تبلیغات کلامی و حضوری برای معرفی محصولات

اولین و ساده‌ترین روش برای معرفی محصولات و خدمات کسب‌وکارهای خانگی، تبلیغ محصول به‌صورت حضوری و کلامی است؛ به‌عنوان مثال، اگر خوراکی‌های خانگی مانند ترشی و مربا تولید می‌کنید، با مراجعه به فروشگاه‌ها و معرفی کارتان می‌توانید محصولات خود را به فروش برسانید. برای این کار باید چند نمونه از تولیدات خود را به‌عنوان نمونه یا تست به صاحب فروشگاه ارائه دهید؛ همچنین معرفی محصولات به همسایه‌ها و بستگان تأثیر مثبتی بر رشد فروش دارد. از آشنایان بخواهید درصورتی‌که از خدمات شما راضی بودند، آن‌ها را به دیگران معرفی کنند تا در نتیجه دایره مشتریان شما گسترده‌تر شود.

تبلیغات کلامی به‌جز محصولاتی که به‌عنوان نمونه با هدف تست به اطرافیان یا فروشگاه‌ها می‌دهید، تقریباً هیچ هزینه دیگری ندارد. ارسال پیام در کنار تبلیغات کلامی به معرفی هرچه بیشتر کسب‌وکارتان کمک می‌کند. برای ارسال اس ام اس با هدف تبلیغات می‌توانید از سامانه پیامک استفاده کنید تا افراد حاضر در بازار هدفتان به مشتریان وفادار تبدیل شوند.

تبلیغ کسب‌وکار خانگی با تراکت و برگه‌های تبلیغاتی

روش دوم برای تبلیغات کسب‌وکارهای خانگی روش چاپی یا استفاده از تراکت و برگه‌های تبلیغاتی است. این مورد یکی از روش‌های سنتی تبلیغات به‌شمار می‌رود. برای اینکه بازخورد خوبی از روش چاپی حاصل شود، باید تراکت یا کارتی که چاپ می‌کنید، به‌خوبی معرف خدمات و محصولات شما باشد. استفاده از متن‌ها و تصاویر جذاب که در صریح‌ترین حالت ممکن محصولاتتان را معرفی کند، الزامی و مهم است. برای پخش تبلیغات چاپی روش‌های مختلفی وجود دارد؛ برای این کار می‌توانید برگه‌ها را در قسمت‌هایی از شهر که مخصوص تبلیغات هستند، بچسبانید یا به همراه کالاهایی که می‌فروشید، کارت ویزیت یا بروشور محصولاتتان را ارائه دهید.

هدف از تبلیغات معرفی هرچه بهتر محصولات است، توجه کنید اگر این کار را درست انجام ندهید، وجهه بدی از کسب‌وکارتان به وجود می‌آورید؛ به‌عنوان مثال، اگر روی درودیوار خانه مردم و محل‌هایی که نصب آگهی در آنجا مجاز نیست، تبلیغات نصب کنید، بیشتر از اینکه مشتری به دست آورید، برندتان را به‌عنوان کسب‌وکاری نامنظم و بی‌توجه به ارزش‌های اجتماعی معرفی خواهید کرد.

تبلیغات چاپی بسیار هزینه‌آور بوده و برای کسب‌وکارهای خانگی توصیه نمی‌شود؛ زیرا این روش علاوه‌بر هزینه بالا، هیچ اطلاعات مفیدی مبنی بر کاربردی بودن این روش به ما نمی‌دهد؛ به‌طوری که نمی‌توان فهمید مشتری‌هایی که به ما مراجعه می‌کنند، از راه تبلیغات چاپی آمده‌اند یا سایر روش‌ها. پیشنهاد می‌کنیم به‌جای تبلیغات پرهزینه چاپی از پنل اس ام اس ارزان قیمت استفاده کنید تا علاوه‌بر هزینه کمتر، تبلیغات هدفمندتری داشته باشید.

تولید محتوای ویدئویی و انتشار آن در آپارات و یوتوب

فرصت استفاده رایگان از آپارات و یوتوب را از دست ندهید. تولید ویدئو از خدمات و محصولاتتان و بارگذاری آن در سایت‌های اشتراک‌گذاری ویدئو، می‌تواند برای برندتان بسیار ارزشمند باشد. این ویدئوها می‌توانند از نحوه تولید محصول یا نحوه ارائه خدمات کسب‌وکار خانگی شما باشند؛ به‌عنوان مثال، اگر کار هنری مانند نقاشی یا بافندگی انجام می‌دهید، از مراحل نقاشی کشیدن و بافتن لباس‌ها ویدئو تهیه کنید و به اشتراک بگذارید.

برای تبلیغات هیچ فضایی را از دست ندهید؛ خواه این فضا یک محیط عمومی و بدون محدودیت مانند صفحات مجازی باشد، خواه سایتی اختصاصی که برای کسب‌وکارتان راه‌اندازی کرده‌اید. مهم‌ترین موضوع این است که کاربران از شما، خدمات و پشتیبانی‌تان راضی باشند. برای همین اگر در فضای مجازی برای معرفی کسب‌وکارتان تبلیغات می‌کنید، حتماً به‌دنبال تولید محتوای ارزشمند باشید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به پیام‌ها و نظرات کاربران پاسخ دهید؛ یا اگر سایت فروشگاهی دارید از بهترین افزونه‌ها استفاده کنید تا کاربران از سایت شما راضی باشند. یکی از پرکاربردترین پلاگین‌ها برای سایت‌های وردپرسی افزونه فرم ساز گرویتی فرم است.

بهترین راه تبلیغ کسب و کار خانگی چیست؟

جذب مشتری وفادار و افزایش فروش با فعالیت مستمر در اینستاگرام

یکی از ساده‌ترین و بهترین روش‌ها برای تبلیغات و معرفی کسب‌وکار خانگی راه‌اندازی صفحه اینستاگرام است. برای راه‌اندازی صفحه اینستاگرام نیاز به پرداخت هیچ هزینه‌ای نیست؛ برای این کار فقط به یک گوشی هوشمند و اینترنت احتیاج دارید. این روزها بازار کسب‌وکارها در اینستاگرام بسیار داغ است و شرکت‌های بزرگ و کوچک برای معرفی برند و محصولات خود از این صفحه مجازی استفاده می‌کنند. برای موفقیت در اینستاگرام نیاز به تولید محتوای ارزشمند و فعالیت مستمر دارید. چنانچه این کار را انجام دهید، بدون شک برای محصولات و خدمات خود مشتریان وفادار بسیاری پیدا خواهید کرد.

سرعت رشد در اینستاگرام کُند بوده و نیازمند صبوری و پشتکار است. برای افزایش سرعت رشد در اینستاگرام می‌توانید با هزینه مناسب از صفحات معروف بخواهید تا پیج اینستاگرامی شما را تبلیغ کنند. تبلیغات در اینستاگرام علاوه‌بر رشد صفحه، به فروش و معرفی برند شما کمک شایانی می‌کند.

بهترین راه تبلیغ کسب و کار خانگی چیست؟

راه‌اندازی کانال‌های تلگرامی و واتساپی برای معرفی و تبلیغات کسب‌وکارهای خانگی

تلگرام و واتساپ دو پیام‌رسان معروف و پرکاربرد در ایران هستند. محبوبیت این پیام‌رسان‌ها به‌دلیل سادگی کارکرد و در دسترس بودن آن‌هاست. البته از زمانی که تلگرام در ایران فیلتر شد، برخی از کاربران ایرانی، واتساپ و سایر پیام‌رسان‌های داخلی را برای استفاده انتخاب کرده‌اند؛ بااین‌حال تلگرام همچنان کاربران خود را دارد؛ باتوجه به این توضیحات، قدرت تبلیغ کسب‌وکارهای خانگی در پیام‌رسان‌های داخلی و خارجی را دست‌کم نگیرید.

با راه‌اندازی کانال و گروه در این پیام‌رسان‌ها اقدام به جذب مخاطب و معرفی محصولات خود کنید. تولید محتوای مناسب برای معرفی محصولات و خدماتتان بسیار کاربردی و مهم است و این کار می‌تواند به بهترین شکل ممکن برندتان را بین کاربران این شبکه‌ها محبوب کند.

استفاده از پنل‌های پیامکی مناسب‌ترین و سریع‌ترین راه تبلیغ کسب‌وکار خانگی

آخرین روش برای تبلیغات کسب‌وکارهای خانگی که در این مطلب به شما معرفی می‌کنیم، ارسال پیامک انبوه است که می‌توان آن را به‌عنوان بهترین و سریع‌ترین روش تبلیغات کسب‌وکار خانگی معرفی کرد. معرفی محصولات و خدمات از طریق اس ام اس یکی از حرفه‌ای‌ترین روش‌های تبلیغات در بازار پررقابت امروز است. با استفاده از سامانه پیامکی می‌توان به‌صورت نامحدود برای مخاطبین هدف پیامک ارسال کرد و از آن‌ها مشتری وفادار ساخت. از ویژگی‌های پنل‌های پیامکی می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • ارسال پیامک نامحدود
  • تبلیغات هدفمند
  • ارسال پیامک براساس محدوده جغرافیایی
  • ارسال اس ام اس به تفکیک جنسیت
  • امکان ارسال پیامک حاوی لینک

این موارد فقط بخش کوچکی از مزایای سامانه‌های پیامکی هستند. تبلیغات کسب‌وکار خانگی از طریق پنل اس ام اس بسیار مقرون‌به‌صرفه است؛ زیرا نسبت به هزینه‌ای که پرداخت می‌کنید، بازخورد فوق‌العاده‌ای دریافت خواهید کرد. از طرفی کار با این پنل‌ها بسیار ساده است و هر فرد با هر تجربه‌ای می‌تواند از آن استفاده کند.

تبلیغات حرفه‌ای کسب‌وکار خانگی با استفاده از پنل‌های پیامکی پیشرفته فراز اس ام اس

در این مقاله به‌طور کامل انواع روش‌های تبلیغ کسب‌کارهای خانگی را معرفی کردیم. استفاده به‌جا و درست از موارد گفته‌شده، به افزایش فروش و آگاهی از برندتان کمک فراوانی می‌کند؛ بااین‌حال به دلیل مزایای بی‌شمار سامانه پیامکی این روش را می‌توان به‌عنوان سریع‌ترین روش تبلیغ کسب‌وکار خانگی معرفی کرد. اگر به‌دنبال فروشگاهی معتبر برای خرید پنل پیامکی هستید؛ پیشنهاد ما به شما فراز اس ام اس است. فراز اس ام اس با سال‌ها تجربه و تخصص در حوزه سامانه‌های پیامکی، بهترین پنل‌ها را در اختیار شما قرار داده تا باتوجه به نیاز و بودجه‌ای که در اختیار دارید، اقدام به خرید پنل اس ام اس کنید.

با مراجعه به سایت فراز اس ام اس به نشانی اینترنتی farazsms.com می‌توانید انواع پنل‌های پیامکی را مشاهده و خریداری کنید. چنانچه برای خرید نیاز به راهنمایی داشتید، با شماره تلفن ۷۴۸۵۳-۰۲۱ تماس بگیرید. کارشناسان فراز اس ام اس آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

کد خبر 583591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.