۴ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰
لپ‌تاپ جدید Xiaomi رونمایی شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که لپ‌تاپ تبدیل‌پذیر ویندوزی Xiaomi Book S رونمایی شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت شیائومی به‌تازگی نخستین لپ‌تاپ تبدیل‌پذیر ویندوزی خود را به نام Xiaomi Book S رونمایی کرد. این محصول به پردازنده Snapdragon 8cx Gen 2 کوالکام مجهز شده است که از لیتوگرافی هفت نانومتری استفاده می‌کند. لپ‌تاپ جدید شرکت شیائومی با استفاده از سیستم‌عامل ویندوز ۱۱ اجرا می‌شود.

لپ‌تاپ تبدیل‌پذیر Xiaomi Book S دارای صفحه‌نمایش ۱۲.۴ اینچی LCD با وضوح تصویر ۱۶۰۰ * ۲۵۶۰ پیکسل، تراکم پیکسلی 224pi، نسبت تصویر ۱۶:۱۰ و نرخ نوسازی ۶۰ هرتز است و ۱۰۰ درصد از فضای رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد. شرکت سازنده اعلام کرده است که این نمایشگر در پرنورترین حالت خود به روشنایی ۵۰۰ نیت دست پیدا می‌کند و روی آن از شیشه محافظ گوریلا گلس سه استفاده شده است.

بدنه لپ‌تاپ تبدیل‌پذیر Xiaomi Book S از آلیاژ آلومینیوم-منیزیم ساخته شده و ۸.۹۵ میلی‌متر ضخامت دارد؛ وزن آن نیز ۷۲۰ گرم است. محصول ذکر شده به هشت گیگابایت حافظه رم LPDDR4X و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی مجهز شده است و از Wi-Fi 5 و بلوتوث ۵.۱ پشتیبانی می‌کند. پنل جلویی محصول نیز میزبان وب‌کم 1080p است که عملکرد مناسبی برای تماس ویدئویی دارد. ظرفیت باتری این لپ‌تاپ هنوز اعلام نشده است، اما به نظر می‌رسد که در استفاده معمولی تا ۱۳.۴ ساعت دوام می‌آورد.

لپ‌تاپ تبدیل‌پذیر Xiaomi Book S به یک درگاه USB-C مجهز شده است که علاوه بر فعالیت به عنوان درگاه شارژ، می‌تواند محتوای بصری را روی نمایشگر خارجی 4K به نمایش دربیاورد. این لپ‌تاپ دارای جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری است و از اسلات کارت حافظه microSD برای افزایش حافظه ذخیره‌سازی استفاده می‌کند. محصول ذکر شده دارای صفحه‌کلید جداشدنی است؛ بنابراین می‌توان از آن به عنوان تبلت نیز استفاده کرد. قیمت لپ‌تاپ تبدیل‌پذیر Xiaomi Book S 700 یورو ارزیابی شده است، پیش‌فروش این محصول از ۳۰ ژوئن آغاز می‌شود.

کد خبر 583553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.