راه‌اندازی جمعه بازار خودرو در پردیس خودرویی اراک

شهردار اراک گفت: به‌زودی جمعه‌بازار خودرو در محل پردیس خودرویی اراک راه‌اندازی خواهد شد.

علیرضا کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص مصوبات جلسه ساماندهی روزبازارهای شهر اراک، اظهار کرد: در این شهر چندین روزبازار (یکشنبه، سه‌شنبه، چهارشنبه و جمعه‌بازار) در محله‌های مختلف برگزار می‌شود، که مقرر شده است مدیریت این روزبازارها به صورت یکپارچه و طی تفاهم و توافق‌نامه، به اتاق اصناف واگذار و ساماندهی آن به‌نحو مطلوبی انجام شود.

وی در خصوص مصوبه طراحی اپلیکیشن روزبازار اراک، گفت: مجموعه اصنافی که متقاضی حضور در این روزبازارها هستند، می‌توانند از خدمات این اپلیکیشن استفاده کنند، همچنین از این برنامه می‌توان جهت خریدهای اینترنتی استفاده کرد.

شهردار اراک با اشاره به راه‌اندازی شب‌بازار و روزبازار کتاب در اراک، خاطرنشان کرد: در جلسه ساماندهی روزبازارها مقرر شد در خصوص راه‌اندازی شب‌بازار و روزبازار کتاب اراک بررسی بیشتری صورت گیرد و مکان برگزاری آن مشخص شود.

وی خاطرنشان کرد: با شکل‌گیری مجموعه تفریحی و توریستی دره‌گردو و ایجاد تونل نوری در این منطقه، شب‌بازاری در آن مکان ایجاد شود، همچنین با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، روزبازار کتاب ویژه اهالی فرهنگ نیز راه‌اندازی شود.

کریمی با اشاره به راه‌اندازی جمعه‌بازار خودرو در محل پردیس خودرویی اراک، اظهار کرد: سازوکار راه‌اندازی این روزبازار و مصوبات آن از شورای اسلامی شهر دریافت شده است به این صورت که متقاضیان خرید و فروش خودرو، جمعه‌ها در شهرک خودرو گرد هم آیند و با حضور دستگاه‌هایی همچون پلیس، اداره ثبت و اصناف اقدام به خرید و فروش خودرو کنند.

وی در خصوص آخرین وضعیت پردیس خودرویی اراک، گفت: امسال قرارداد جدیدی با پیمانکار منعقد و مقرر شده است که تا پایان سال ۱۴۰۲ فازهای این شهرک تکمیل شود، همچنین انتقال اصناف خودرویی به این شهرک نیاز به سازوکار خاصی دارد که تصمیمات مربوط به آن باید در حوزه شهرستان و استان گرفته شود تا به نتیجه مطلوب برسد.

کد خبر 583547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.