ایران ۱۹ - گینه ۱۹/ عملکرد خوب دختران هندبالیست در آغاز تورنمنت جهانی

تیم‌ملی هندبال جوانان دختر ایران در نخستین دیدار خود در مرحله گروهی مسابقات قهرمانی جهان اسلوونی، برابر گینه به تساوی ۱۹ بر ۱۹ رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌ملی هندبال جوانان دختر ایران در نخستین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی جهان ۲۰۲۲ عملکرد خوبی نشان داد و با تساوی ۱۹ بر ۱۹ نخستین دیدار خود را به پایان رساند.

نیمه نخست این دیدار ۹ بر ۷ به سود گینه به اتمام رسید، اما در نیمه دوم ابتکار عمل در دست ملی‌پوشان ایران قرار گفت و نتیجه این نیمه ۱۲ بر ۱۰ به سود کشورمان به پایان رسید. در پایان نیز این دیدار با نتیجه مساوی ۱۹ - ۱۹ به اتمام رسید.

دختران ملی‌پوش ایران در دومین دیدار خود روز پنجشنبه دوم تیرماه از ساعت ۱۷ با تونس دیدار خواهند کرد و در آخرین دیدار مرحله گروهی هم که در روز شنبه چهارم تیرماه برگزار می‌شود، برابر سوئد صف‌آرایی خواهند کرد.

مهربان بدوی، الناز یارمحمدی توسکی، هانیه کریمی، هستی دوخایی، مرضیه قاراخانی، فاطمه برات‌پور، سیده لیلا حسینی، معصومه قنبری، شهرزاد نصوحی، نگار زنده‌بودی، نگین رحمانی، سیده فاطمه مریخ، مبینا حسن‌نژاد، سمانه دولتی، سارا موسی‌زاده، مائده شهبازی ترکیب تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان را تشکیل می‌دهند.

همچنین غلامعلی اکبرآبادی (مدیر فنی)، آزاده گیلانی (سرپرست)، مهسا معتمدی (مربی)، زهرا احمدی‌نیا (مربی دروازه‌بانان)، زهره کشاورزیان (پزشکیار) به عنوان کادر فنی تیم ملی ایران در این رقابت‌ها حضور دارند.

بیست‌وسومین دوره مسابقات جوانان دختر قهرمانی جهان از بیست‌ودوم ژوئن تا سوم جولای ۲۰۲۲ (یکم تا دوازدهم تیر ۱۴۰۱) به میزبانی اسلوونی برگزار خواهد شد و تیم‌ملی هندبال جوانان دختر ایران در این تورنمنت با تیم‌های ملی سوئد، گینه و تونس همگروه است.

گفتنی است تیم‌ملی هندبال جوانان دختر ایران با کسب عنوان نایب‌قهرمانی در مسابقات قهرمانی آسیا موفق به کسب سهمیه رقابت‌های قهرمانی جهان ۲۰۲۲ به میزبانی اسلوونی شده بود و این برای نخستین‌بار در تاریخ هندبال ایران است که تیم‌ملی جوانان دختر ایران به مسابقات قهرمانی جهان راه پیدا کرده است.

کد خبر 583523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.