اهمیت بررسی بازآفرینی و مسکن ملی در اجلاس کمیسیون‌های معماری و شهرسازی استان‌ها

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران گفت: موضوع اجلاس کمیسیون‌های معماری و شهرسازی استان‌ها مربوط به بازآفرینی و مسکن ملی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی عباسی امروز _چهارشنبه، یکم تیرماه _ در افتتاحیه دومین اجلاس رؤسای کمیسیون‌های معماری و شهرسازی استان‌ها و کلان‌شهرهای کشور که در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد، اظهار کرد: نخستین اجلاس این مجمع در شورای ششم در تبریز برگزار و آن جا هیئت رئیسه و کمیته‌ها مشخص شدند و پس از بحث و گفت‌وگو جمع‌بندی انجام شد.

وی ادامه داد: در ابتدای خردادماه در دانشگاه علوم تحقیقات جلساتی با حضور هیئت رئیسه برگزار و تصمیم گرفته شد تا اجلاس سراسری در تهران برگزار شود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه موضوع اجلاس بازآفرینی و مسکن ملی است، افزود: لازم است که گفت‌وگوها به گونه‌ای طراحی شود که پایان جلسه نتایجی داشته باشد و موضوعات و مشکلات شهرها بررسی شود.

وی تصریح کرد: در بخش بازآفرینی و مسکن ملی باید به این نکته توجه داشت که ساخت و سازها به سمت رعایت استانداردها و حفظ ایمنی سوق داده شود و تصمیمات کلان با توجه به این موارد گرفته شود.

به گزارش ایمنا، دومین اجلاس مجمع رؤسای کمیسیون‌های شهرسازی و معماری شورای اسلامی کلانشهرها و مراکز استان‌ها با حضور مهدی چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران، مهدی عباسی رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر، جعفر شربیانی عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد، همچنین این نشست سه روزه از یکم تا سوم تیرماه به میزبانی کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران برگزار می‌شود.

کد خبر 583508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.