تولید محتوای الکترونیکی به تحقق عدالت آموزشی کمک می‌کند

‌معاون آموزش متوسطه آموزش‌وپرورش با بیان اینکه تولید محتوای الکترونیکی به تحقق عدالت آموزشی کمک می‌کند، گفت: تولید محتوا باید به دست دانش‌آموزان برسد و زمینه رشد و یادگیری آنان را فراهم کند.

به گزارش ایمنا، محمدمهدی کاظمی امروز در مراسم اختتامیه جشنواره ملی تولیدات الکترونیک در اردوگاه شهید باهنر، اظهار کرد: با برگزاری جشنواره‌ها، ارائه مطالب به دست مخاطبان می‌رسد، پیش از این مطالب در شبکه رشد به مخاطبان ارائه می‌شد که بر این اساس محتواها در سایت بارگذاری شدند.

وی افزود: کرونا نشان داد در این عرصه هم باید از ظرفیت و رویکرد مردمی‌سازی برای اشاعه محتوای الکترونیک استفاده شود، در این راستا نیازمند یاری مؤسسات بیرونی و درونی هستیم.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش با بیان اینکه محتواهای الکترونیکی از نگاه معلمان قابل درک است، تصریح کرد: یکی از دیگر مباحث در تولید محتوای الکترونیکی توجه به عدالت آموزشی است که می‌تواند تا حدودی پاسخی برای کمبود معلم در برخی از مناطق باشد.

وی با تاکید بر اینکه تولید محتوای الکترونیک زمینه بحث عدالت آموزشی را بیشتر فراهم می‌کند، افزود: شبکه رشد و شاد می‌توانند بهترین تولیدات توسط بهترین معلمان و خبرگان عرصه این موضوع را انتشار دهند.

کاظمی ادامه داد: در دوران کرونا ثابت شد که تولیدات الکترونیک دیده می‌شود و اثربخش است، در این دوران معلمان تولیدات محتوای بسیاری ایجاد کردند که اهمیت این موضوع را دوچندان کرد.

وی افزود: محتوای الکترونیک می‌تواند در راستای کیفیت بخشی آموزشی و تقویت فرآیند یاددهی و یادگیری کمک کند، بنابراین باید در این موضوع جهت دهنده باشیم و ضرورت دارد که از بستر آموزشی برای برخی از معلمان در این زمینه استفاده کرد.

منبع: ایرنا

کد خبر 583492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.