کاشت بوته‌های گل فصلی در باغچه‌های بروجرد

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری بروجرد از خاک‌ریزی، تسطیح و کاشت ۱۵۰ بوته گل فصلی و دو بوته درختچه زینتی کامیس پاریس و یوکا در باغچه‌های زیر پل شهدای دانش‌آموز خبر داد.

ایرج بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه سم‌پاشی درختان چنار حاشیه بلوار شهید بهشتی جهت مبارزه با آفات درختی و بیماری شانکر سیتوسپورایی انجام شده است، اظهار کرد: همزمان با شروع فصل گرما و ازدیاد آفات و کنه‌های درختی عملیات مبارزه با این آفت‌ها آغاز شده است.

وی با بیان اینکه آب مورد نیاز فضای سبز و درختان حاشیه بلوار شهید بهشتی از طریق تانکر و نهر ماالشهر تأمین می‌شود، افزود: خاک‌ریزی، تسطیح و کاشت ۱۵۰ بوته گل فصلی و دو بوته درختچه زینتی کامیس پاریس و یوکا در باغچه‌های زیر پل شهدای دانش‌آموز انجام شده است.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری بروجرد خاطرنشان کرد: چمن‌زنی سطوح و فضاهای سبز، هرس و فرم‌دهی درختچه‌های ترون در پارک مادر، وحدت و یادمان، کاشت ۲۵۰ بوته گل فصلی آهار در باغچه‌های ضلع جنوبی تپه شهدا، رفع ترکیدگی و تعویض اتصالات شبکه‌ی آب‌رسانی سطوح فضای سبز در نواحی مختلف شهر از جمله فاز دو اندیشه، بلوار جانبازان و پارک شهید حجتی ازجمله اقدامات سازمان سیما و منظر شهری است.

بابایی تاکید کرد: آماده‌سازی و نصب تابلوهای نام‌گذاری معابر و کوچه‌های سطح شهر و نصب مانع در میدان شهید سلیمانی جهت جلوگیری از ورود وسایل نقلیه به داخل میدان، از دیگر اقدامات این سازمان است.

کد خبر 583475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.