آغاز فعالیت کارخانه تولید قطعات و فراورده‌های بتنی شهرداری سمنان

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری سمنان از فعالیت دوباره کارخانه تولید قطعات و فراورده‌های بتنی شهرداری سمنان خبر داد.

حجت‌الله ذوالفقاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: کیفیت مصالح مورد استفاده در پروژه‌های عمرانی، همواره از دغدغه‌های اصلی مدیران شهری است و به منظور اطمینان از این مهم، خط تولید قطعات و فراورده‌های بتنی در کارخانه فرآورده‌های بتنی سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری سمنان، مجدداً و پس از وقفه‌ای کوتاه فعال شد.

وی افزود: فرایند تولید توسط اکیپ نیروهای کارخانه فرآورده‌های بتنی سازمان عمران و بازآفرینی و با نظارت مدیران فنی و عمرانی سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری سمنان در حال انجام است.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری سمنان با اشاره به تنوع تولیدات این کارخانه، خاطرنشان کرد: تولید جداول پرسی بتنی، دال‌های بتنی در ابعاد مختلف، سنگ‌های لحد پرسی، بلوک‌های بتنی و تولید کف فرش در ابعاد مختلف از فعالیت‌های این کارخانه محسوب می‌شود که ثمره تلاش روزانه اکیپ نیروها و مدیران سازمان است.

ذوالفقاری تاکید کرد: تولیدات این واحد در ابعاد مختلف جهت استفاده در پروژه‌های عمرانی شهرداری مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ این تولیدات علاوه بر داشتن صرفه اقتصادی، قابلیت فروش به ارگان‌های دیگر در راستای کسب درآمد را دارد.

وی گفت: این کارخانه علاوه بر تولید قطعات مورد نیاز سازمان، توانایی تولید و تحویل جداول و قطعات بتنی مورد نیاز تمام عملیات عمرانی در شهرهای اطراف و یا همه مناطق استان را دارا است.

کد خبر 583459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.