نیمار و یوونتوس، فرض محال یا آرزوی دست‌یافتنی؟

تغییر استراتژی در پاری‌سن‌ژرمن آغاز شده و پس از تمدید قرارداد کیلیان امباپه، بسیاری از مهره‌ها در پاریس ممکن است مسیر خود را جدا کنند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از فوتومرکاتو، پاری سن‌ژرمن آماده است تا اجازه خروج «نیمار» را صادر کند و از پیشنهاد قرضی نیز استقبال خواهد کرد. دستمزد بالای نیمار می‌تواند پی‌اس‌جی را حتی به قرارداد قرضی مجاب کند.

تغییر استراتژی در پاری سن‌ژرمن آغاز شده و پس از تمدید قرارداد «کیلیان امباپه» بسیاری از مهره‌ها در پاریس ممکن است مسیر خود را جدا کنند. اظهارات «ناصرالخلیفی» این موضوع را تأیید می‌کند و ممکن است نیمار یکی از گزینه‌هایی باشد که به پی‌اس‌جی برای کاهش دستمزدها کمک کند.

ناصرالخلیفی، مدیرعامل باشگاه پاری‌سن‌ژرمن در مصاحبه‌ای گفته است: از همه بازیکنان انتظار داریم بیشتر از فصل گذشته کار کنند. کسانی که می‌خواهند در منطقه امن خود بمانند، باید بسیار زحمت بکشند.

مدیر جدید ورزش لوئیس کامپوس ظاهراً طرفدار نیمار نیست و آماده است اجازه دهد این برزیلی در تابستان از این تیم جدا شود. با این حال شکی وجود ندارد که مبلغ انتقال، بزرگ‌ترین مشکل و مانع در مذاکرات خواهد بود. باشگاه یوونتوس که با خرید کریستیانو رونالدو قدم بزرگی برداشت، ممکن است یک بار دیگر دست به خرج گزافی بزند و نیمار را به صورت قرضی جذب کند. نکته مهم این است که تنها باید دستمزد وی پرداخت شود و به همین دلیلی باشگاهی چون یوونتوس ممکن است به جذب نیمار علاقه پیدا کند.

درحال‌حاضر دستمزد نیمار در پی‌اس‌جی، ۳۰ میلیون یورو در سال است که رقم بسیار بالایی محسوب می‌شود. شنیده شده است که باشگاه پاری سن‌ژرمن نیمار را به یوونتوس پیشنهاد داده اما هیچ مذاکره خاصی در این خصوص انجام نشده است. یووه همچنین مویزه کین را در اختیار دارد که می‌تواند به عنوان بخشی از قرارداد به پاری سن‌ژرمن واگذار شود، زیرا به صورت قرضی از اورتون در پاریس بازی کرده و نمایش‌های تأثیرگذاری نیز در تیم فرانسوی داشته است.

کد خبر 583423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.