وینیسیوس: در بزرگ‌ترین باشگاه دنیا می‌مانم

وینیسیوس با پشت سر گذاشتن یکی از بهترین فصل‌های فوتبالی خود، مورد توجه باشگاه پی‌اس‌جی قرار گرفته است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، «وینسیوس جونیور» با پشت سر گذاشتن یکی از بهترین فصل‌های فوتبالی خود، مورد توجه باشگاه پی‌اس‌جی قرار گرفته است و فرانسوی‌ها می‌خواهند یک برزیلی تکنیکی دیگر را به جمع بازیکنان خود اضافه کنند.

وینگر برزیلی رئال مادرید با وجود علاقه‌مندی پاری سن ژرمن، آینده خود را به رئال مادرید قول داده و معتقد است که می‌تواند به عنوان بازیکن در بزرگترین باشگاه جهان به رشد خود ادامه دهد. وینیسیوس در فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۲ در سانتیاگو برنابئو یک فصل استثنایی را پشت سر گذاشت و در ۵۲ بازی ۲۲ گل به ثمر رساند تا بهترین آمار شخصی دوران حرفه‌ای خود در یک فصل را به ثبت برساند.

بدون شک سال گذشته، یک سال به یاد ماندنی برای مادریدی‌ها بود؛ چراکه با پیروزی مقابل لیورپول لیگ قهرمانان اروپا را دوباره به دست آوردند. آن‌ها همچنین با اختلاف قاطعانه توانستند قهرمان لالیگای اسپانیا نیز بشوند.

وینیسیوس درباره تمدید قرارداد با رئال مادرید گفته است: می‌خواهم در بزرگ‌ترین باشگاه دنیا بمانم. فصل گذشته تازه شروع یک داستان بود و چیزهای زیادی برای فتح کردن باقی مانده است. امیدوارم در پایان دوران حرفه‌ای خود جام‌های زیادی داشته باشم.

وی ادامه داد: با افزایش سن طبیعی است که رشد کنم و باید به پروسه زمان کافی داده شود. من مراحل زیادی را در تمرینات نادیده گرفتم. زمانی که ۱۶ ساله بودم حرفه‌ای شدم و هنوز به طور کامل شکل نگرفته بودم. رئال فشار زیادی روی من گذاشت اما از بنزما، مارسلو و کاسمیرو که بازیکنان بسیار با تجربه‌ای هستند کمک گرفتم. من همیشه در حال پیشرفت بوده‌ام. این فصل خوب بود و امیدوارم فصل بعدی بهتر باشد.

وینیسیوس تا ژوئن ۲۰۲۴ با رئال مادرید قرارداد دارد، اما بر اساس گزارش‌ها او به زودی قرارداد جدیدی را امضا خواهد کرد. قرارداد فعلی برزیلی او را در میان بازیکنانی قرار می‌دهد که کمترین دستمزد را در باشگاه دریافت می‌کنند. با وجود موفقیت‌های جونیور در فصل گذشته، دور از انتظار نیست که پس از تمدید قرارداد، دستمزد او افزایش قابل توجهی داشته باشد.

کد خبر 583419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.