اولین خرید فصل منچستریونایتد مشخص شد!

روزنامه‌های ورزشی امروز انگلیس، خبرهای مختلفی از پوشش‌ داده‌اند که خواندن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند که از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی درخصوص سایر رشته‌ها، تحت پوشش آن است.

بسته خبری امروز _چهارشنبه یکم خردادماه ۱۴۰۱_ به شرح زیر است:

دیلی استار:

* گفته می‌شود چلسی یک بار فرصت جذب کیلیان امباپه را داشته اما آن‌ها این عمل را به دلیل نگرانی در مورد توانایی‌های دفاعی او رد کردند.

* اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد ظاهراً باید بین آنتونی و لیساندرو مارتینز در تابستان یک گزینه را انتخاب کند؛ چراکه آژاکس اجازه خروج هر دو بازیکن را نمی‌دهد.

* گزارش‌ها حاکی از آن است که نمایندگان ژول کانده مدافع سویا، از عدم تماس چلسی ناامید شده‌اند و به تاد بوهلی، رئیس جدید آبی‌ها در مورد مذاکرات انتقال او به لندن اولتیماتوم داده‌اند.

اولین خرید فصل منچستریونایتد مشخص شد!

سان:

* منچستریونایتد ۳۰ میلیون پوند روی آنتونی مارسیال و اریک بیلی قیمت گذاشته تا هر دو بازیکن برای نقل و انتقالات تابستانی به صورت ارزان در دسترس باشند تا به فروش بروند.

* مدیر فنی آرسنال، ادو، خبرهای جذابی داده مبنی بر اینکه در هفته‌های آینده خریدهای بزرگ بیشتری را انجام خواهند داد.

* طبق اعلام رسانه‌ها، مسعود اوزیل می‌خواهد به بازی برای "عشق دوران کودکی" (باشگاه فنرباغچه) ادامه دهد و فعلاً قصد جدایی یا خداحافظی ندارد.

* چلسی و تاتنهام متوجه شده‌اند که الساندرو باستونی، مدافع وسط افعی‌های ایتالیایی قصد دارد در اینترمیلان بماند و در این تیم به کسب موفقیت ادامه دهد، پس برای همین برنامه‌ای برای جذب او ندارند.

اولین خرید فصل منچستریونایتد مشخص شد!

* منچستریونایتد با انتقالی ۴۰ میلیون پوندی از آژاکس به اولین خرید مهم خود در تابستان نزدیک می‌شود، چراکه آن‌ها ظاهراً قصد خرید آنتونی را دارند.

دیلی میرر:

* سادیو مانه مهاجم سنگالی اعتراف کرده است که به محض شنیدن علاقه بایرن مونیخ به او، ضربان قلبش به شدت بالا رفته بود.

* اینترمیلان با چلسی برای جذب مجدد روملو لوکاکو به صورت قرضی به توافق رسیده است، اما هیچ بند اجباری برای تیم ایتالیایی برای جذب دائمی او وجود ندارد.

* آژاکس اجازه نخواهد داد که طرح اریک تن هاخ برای بازسازی منچستریونایتد منجر به مهاجرت دسته جمعی بازیکنانی شود که او در آمستردام با آن‌ها کار کرده است.

* پیشنهاد منچستریونایتد برای جذب فرنکی دی یونگ به دلیل قوانین مالی سختی که لالیگا بر بارسلونا تحمیل کرده بود متوقف شده است.

* طبق اعلام رسانه‌ها، تیم فوتبال لیدز در حال برنامه‌ریزی برای انتقال احتمالی کالوین فیلیپس به منچسترسیتی، در ازای انتقال تایلر آدامز از لاپیزگ است.

دیلی میل:

* منچستریونایتد با اکراه انتظار دارد آنتونی مارسیال در فصل آینده در این باشگاه سویا بماند زیرا شیاطین سرخ علاقه‌ای به این مهاجم ندارند.

اولین خرید فصل منچستریونایتد مشخص شد!

* بر اساس گزارش‌ها در ایتالیا، آرسنال و نیوکاسل برای جذب فابیان رویز، هافبک ناپولی در تابستان امسال با یکدیگر رقابت سختی خواهند داشت.

* گزارش‌ها حاکی از آن است که بازگشت روملو لوکاکو به صورت قرضی در تابستان به اینترمیلان، پس از مذاکرات سه ساعته با چلسی در روز دوشنبه گذشته نهایی شده است.

* تیم فوتبال تاتنهام از پیشنهاد خود برای جذب کریستین اریکسن عقب نشینی کرده است زیرا آن‌ها روی جذب سایر بازیکنان تمرکز کرده‌اند.

* عوامل آرسنال در تلاش برای تکمیل انتقال گابریل ژسوس به تیم خود هستند و برای این کار، به شهر منچستر سفر می‌کنند

تایمز:

* منچستریونایتد در تابستان امسال به پیشنهادات برای اریک بیلی، فیل جونز و اکسل توانزبه گوش خواهد داد، زیرا آن‌ها برنامه‌هایی را برای احیای تیم خود دارند و باید بازیکنان مازاد را بفروشند.

دیلی تلگراف:

* منچستریونایتد مذاکراتی را در مورد انتقال احتمالی آنتونی مهاجم آژاکس انجام داده است، اما منتظر پیشرفت در مذاکرات با بارسلونا برای فرنکی دی یونگ قبل از پیشبرد قراردادهای دیگر است.

اولین خرید فصل منچستریونایتد مشخص شد!

دیلی رکورد:

* تیم فوتبال رنجرز می‌تواند آنتونیو کولاک را با مبلغی مقرون‌به‌صرفه در تابستان امسال جذب کند، زیرا تیم فوتبال پائوک یونان، از انتقال این مهاجم در تابستان امسال ناامید شده است.

کد خبر 583408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.