تاکسی یارانه‌ای برای توانخواهان و نیازمندان ایتالیایی مهیا شد

مسئولان شهر میلان، کوپن‌های تاکسی یارانه‌ای را به طور خاص برای ساکنان شهری که مشکلات اقتصادی را تجربه می‌کنند یا به دلیل ناتوانی‌های جسمی مشکلات حرکتی دارند، تدارک دیده‌اند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شهرداری میلان اعلام کرده است که کوپن‌هایی را به عنوان کمک‌های عمومی برای افرادی که در موقعیت‌های نامناسب حرکتی هستند در دسترس قرار خواهد داد تا به آنها کمک کند که نیازهای حرکتی خود را بدون هیچ مانعی برآورده کنند.

این برنامه یارانه‌ای به کاربران اجازه می‌دهد تا با تاکسی یا اجاره خودرو با راننده (NCC) با پوشش صددرصدی کرایه و حداکثر تا سقف ۲۰ یورو و در مجموع ۲۰۰ یورو برای هر کوپن سفر کنند.

ذی‌نفعان واجد شرایطی که می‌توانند برای کوپن‌ها درخواست دهند، شامل شهروندان ساکن میلان بالای ۶۵ سال، زنان باردار، افرادی که از بیماری‌هایی رنج می‌برند که نیاز به مراقبت مداوم دارند، ساکنانی با تحرک بدنی کاهش یافته و افراد تحت درمان شرایط لاعلاج می‌شود که نکته جالب طرح این است که در صورت وجود چنین شرایطی، آن‌ها حتی در حالت موقت نیز از مزایا بهره‌مند خواهند شد.

تاکسی یارانه‌ای برای توانخواهان و نیازمندان ایتالیایی مهیا شد

همچنین به فهرست فوق، تمام شهروندان نیازمند اقتصادی اضافه می‌شود؛ این گروه شامل خانوارهایی با شاخص ISEE (شاخص وضعیت اقتصادی) معادل یا کمتر از ۲۸ هزار یورو درآمد سالانه و بیکاران می‌شود. مزایا برای همه اعضای چنین خانوارهایی معتبر است.

برای افرادی که در سال گذشته در پلتفرم شهرداری ثبت‌نام کرده بودند، گزینه جدید به صورت خودکار فعال می‌شود، در حالی که برای کاربران جدید باید در این سرویس پیش‌ثبت‌نام انجام شود تا کاربر تاییدیه فعال‌سازی را دریافت کند.

افرادی که قصد دارند از مزایا استفاده کنند کافی است کارت سلامت خود را به راننده تاکسی نشان دهند. به لطف یک برنامه اختصاصی که روی تلفن همراه مسافران دانلود شده است، کد مالیاتی کاربر برای تأیید در پایان سفر وارد می‌شود و هزینه سفر به این ترتیب کم می‌شود.

تاکسی یارانه‌ای برای توانخواهان و نیازمندان ایتالیایی مهیا شد

کد خبر 583372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.