مانیتور ViewFinity S8 4K سامسونگ رونمایی شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که شرکت سامسونگ از مانیتور ViewFinity S8 4K برای کاربران حرفه‌ای و تولیدکنندگان محتوا رونمایی کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت سامسونگ مانیتورهای پیشرفته جدیدی را با نام ViewFinity S8 معرفی کرده است که در حقیقت برای تولیدکنندگان محتوا و افراد حرفه‌ای تولید شده است؛ زیرا این افراد به دقت رنگ و انعطاف‌پذیری نیاز دارند تا بتوانند کار خود را به بهترین نحو ممکن انجام دهند. مانیتور ViewFinity S8 در اندازه‌های ۲۷ و ۳۲ اینچی و وضوح 4K در کره جنوبی با قیمت ۵۵۸ و ۶۳۵ دلار عرضه می‌شود.

هر دو نمایشگر از پنل IPS LCD با وضوح تصویر 4K استفاده می‌کند و دارای نسبت کنتراست ۱۰۰۰:۱ و زمان پاسخ‌گویی پنج میلی‌ثانیه است. همچنین این دو محصول می‌توانند تا ۹۸ درصد از طیف رنگی DCI-P3 را پوشش دهند تا ۱.۰۷ میلیارد رنگ را پشتیبانی کنند و با +HDR10 نیز سازگاری دارند. نسخه ۲۷ اینچی این محصول دارای گواهینامه DisplayHDR 400 و نسخه ۳۲ اینچی دارای گواهی DisplayHDR 600 است.

مانیتورهای جدید سامسونگ دارای یک پورت HDMI 2.0، یک DisplayPort، یک پورت اترنت، یک پورت USB Type-C و USB 3.0 با سه پورت Downstream است. این مانیتورها پایه‌ای با قابلیت تنظیم ارتفاع دارند که به کمک آن‌ها می‌توان نمایشگر را چرخاند یا آن را به دیوار متصل کرد. محصول ذکر شده از روکش مات روی صفحه‌نمایش برای تجربه تماشای بدون تابش خیره‌کننده نور استفاده می‌کند.

مانیتورهای ViewFinity S8 دارای گواهی‌نامه UL برای عملکرد ضد تابش نور هستند. شرکت سامسونگ فناوری‌هایی را ارائه کرده است که مانیتورها نور آبی را برای مراقبت از چشم کاهش می‌دهند.

کد خبر 583317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.