بهره‌برداری از فاز سوم کنارگذر مهرشهر تا ۲۰ تیرماه

سرپرست شهرداری کرج گفت: بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته، فاز سوم کنارگذر مهرشهر تا بیستم تیرماه به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش ایمنا، منوچهر غفاری در بازدید از پروژه کنار گذر مهرشهر، اظهار کرد: مشکل تأمین بتن برای تکمیل پروژه کنارگذر مهرشهر برطرف شده و طبق پیش بینی صورت گرفته ۲۰ تیرماه شاهد بهره‌برداری از آن خواهیم بود.

وی با بیان اینکه در پروژه‌های عمرانی بروز مشکلاتی که منجر به تغییر زمان‌بندی افتتاح می‌شود، دور از انتظار نیست، افزود: پیمانکار این پروژه به واسطه کمبود سیمان و بتن، در تکمیل بخش نهایی آن با مشکلاتی مواجه بود که با تلاش‌های صورت گرفته این مشکلات برطرف شده است.

سرپرست شهرداری کرج ادامه داد: بخش عمده‌ای از پروژه فاز سوم کنارگذر مهرشهر تکمیل شده است و بخش نهایی آن هم با تلاش مضاعف همکاران به‌زودی به اتمام می‌رسد و اقدام لازم برای رفع معارضان این پروژه صورت گرفته است، همچنین تملک ملکی که در مسیر این پروژه قرار دارد در مراحل نهایی قرار دارد.

وی با بیان اینکه بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته، فاز سوم کنارگذر مهر شهر تا بیستم تیرماه به بهره‌برداری می‌رسد، ادامه داد: در مسیر اجرای این پروژه درختانی قرار دارند و تعدادی از این درختان با مجوز صادر شده جابه‌جا شده و مابقی هم ظرف چند روز جابه‌جا می‌شوند.

منبع: ایسنا

کد خبر 583281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.