وندالیسم، یکی از آسیب‌های گریبان‌گیر پایتخت

عضو هیئت رییسه شورای اسلامی شهر تهران گفت:شهر تهران دچار آسیب‌هایی مانند وندالیسم،گمنامی و انزوای اجتماعی و مسائل اجتماعی زیرزمینی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سوده نجفی، امروز - سه‌شنبه سی‌ویکم خردادماه- در هفتاد و دومین جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر تهران پس از استماع گزارش معاون اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران، اظهار کرد: طرح سوال از این معاونت به معنای تقابل بین شورای اسلامی شهر و شهرداری نیست، بهره‌برداری اجتماعی یکی از مؤلفه‌های شهر بهره‌ور است و لازم است بدانیم در قرارگاه اجتماعی برای این امر چه اقداماتی انجام داده‌اید؟

وی با مطرح کردن این سوال که قرارگاه اجتماعی برای شکاف نسلی که گریبان‌گیر شهر تهران است چه برنامه‌ای دارد؟، ادامه داد: با توجه به اینکه همه دارای فرزند نوجوان هستیم و یکی از مشکلات مورد توجه شکاف‌های مذهبی ایجاد شده است، باید مشخص شود در این قرارگاه برای این معضل چه برنامه‌ای دارید؟

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: در شهر تهران دچار آسیب‌هایی مانند وندالیستم، گمنامی و انزوای اجتماعی، مسائل اجتماعی زیرزمینی، موضع دختران فراری، حاشیه‌نشینی، کارتن خوابی و تکدی‌گری هستیم، لذا باید بدانیم آیا در قرارگاه اجتماعی به این موارد توجهی شده است و برای رفع این آسیب‌ها برنامه‌ای دارید؟

وی خاطرنشان کرد: قرارگاه اجتماعی بر اساس چه مدلی فعالیت می‌کند و اگر فعالیت این قرارگاه بر اساس مدل مسئله محور است، چرا اقداماتی که گزارش داده شده، در شهر مشهود نیست و یا کمرنگ است؟

کد خبر 583271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.