برگزاری کارگاه آموزشی برای مناسب‌سازی فضاهای شهری تبریز

جانشین معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز از برگزاری کارگاه آموزشی با عنوان «ضوابط و مقررات بهسازی و مناسب‌سازی فضاهای شهری برای افراد کم‌توان و ناتوان جسمی و حرکتی» خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری تبریز، سامان احمدزاده اظهار کرد: در راستای دسترسی مطلوب فضاهای شهری برای افراد کم‌توان و ناتوان جسمی و حرکتی، تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا اندکی از دغدغه‌های این افراد کاسته شود.

وی با بیان اینکه با اصلاحاتی که به مرور در سطح شهر انجام خواهد شد، تبریز به عنوان شهری ایمن و بدون مانع برای همه اقشار جامعه معرفی خواهد شد، افزود: این موضوع نه تنها در استقلال حرکتی و خودکفایی فرد ناتوان جسمی و حرکتی تأثیرگذار است، بلکه در بهبود روانی آنها نیز نقش مهمی دارد.

جانشین معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز ادامه داد: با توجه به شروع فصل کاری و مشخص شدن پیمانکاران پروژه‌ها، به منظور آشنایی عوامل مسئول در اجرا با اصول و روش‌های استاندارد مناسب‌سازی فضاهای شهری برای افراد کم‌توان و ناتوان جسمی و حرکتی، این معاونت با همکاری معاونت شهرسازی و معماری، کارگاه آموزشی با عنوان «ضوابط و مقررات بهسازی و مناسب سازی فضاهای شهری برای افراد کم‌توان و ناتوان جسمی و حرکتی» را برگزار می‌کند.

وی با بیان اینکه کارگاه آموزشی «ضوابط و مقررات بهسازی و مناسب‌سازی فضاهای شهری برای افراد کم‌توان و ناتوان جسمی و حرکتی» ساعت ۹ صبح فردا _چهارشنبه یکم تیرماه_ در محل آمفی‌تئاتر شهرداری تبریز برگزار خواهد شد، گفت: برای شرکت‌کنندگان در این کارگاه، گواهی شرکت در کارگاه آموزشی صادر خواهد شد.

کد خبر 583246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.