پیش فروش تور اروپا ویژه پاییز و زمستان ۱۴۰۱ ایوار

به گزارش آژانس مسافرتی ایوار، در آخرین روز بهار ۱۴۰۱، با استقبال بی‌نظیر گردشگران، تمامی تورهای تک مسیره فرانسه، اسپانیا و سوئیس تکمیل شد و حالا قبل از شروع فصل تابستان، پیش فروش تورهای اروپا در فصل پاییز با قیمتی مناسب‌تر از تابستان آغاز شده است.

از اسفند سال ۹۸ که گسترش منحوس کرونا آغاز شد تا حدود دو سال، هیچ سفر تفریحی و توریستی برگزار نشد و حالا پس از گسترش واکسیناسیون و کنترل پاندمی، تمامی کشورها مرزهای خود را به روی گردشگران گشوده‌اند. سفرهای برون‌مرزی در حال حاضر با ارائه گواهی واکسیناسیون امکان پذیر است که این شرط نیز در حال تعدیل است، تا اندازه‌ای که برای سفر به بعضی کشورها مانند سوئیس، ایتالیا و انگلیس حتی دیگر نیازی به ارائه کارت واکسن یا پی سی آر منفی نیست.

تورهای اروپایی تک مسیره و ترکیبی

در پکیج تور اروپا ایوار، تورهای توریستی به دو دسته سری و ترکیبی تقسیم می‌شوند. تورهای سری، تورهایی هستند که در طول سال، از فروردین تا اسفندماه به صورت مستمر و هفتگی اجرا می‌شوند. تور ۸ روزه فرانسه (پاریس)، تور ۸ روزه اسپانیا (مادرید و بارسلون) و تور ۷ روزه سوئیس (زوریخ و لوگانو) تورهای سری ایوار هستند که پرطرفدارترین سفرهای این آژانس مسافرتی نیز به حساب می‌آیند. البته در حال حاضر، تمامی اجراهای تابستان این تورها تکمیل شده و اگر هوس یکی از این سفرها را در سر داشته باشید، باید برای پاییز ثبت نام کنید.

ایوار که حدود ۲۰ سال است به عنوان مجری مستقیم در زمینه اجرای تورهای اروپایی فعالیت دارد، تجربه‌ی بالای ایوار در اجرای تورهای سری، قیمت مناسب و پایان همه‌گیری و امکان سفر را به عنوان سه دلیل اصلی استقبال مسافران از این تورها بر می‌شمارد. پرواز ترکیش (در بهترین ساعت پروازی همراه با ۳۵ کیلوگرم بار مجاز)، همراهی راهنمایان مسلط فارسی زبان (از تهران تا تهران) و البته، تبحر ایوار برای دریافت ویزای شینگن از دیگر دلایل استقبال از تورهای تابستان ایوار بود.

تورهای ترکیبی اروپا، جذاب و هیجان انگیز

تورهای ترکیبی اروپا ایوار نیز به همان اندازه تورهای سری مورد استقبال قرار گرفته‌اند و مسافرانی که تجربه‌ی بیشتری در سفر به اروپا دارند، برای سفر به قاره سبز، این تورها را انتخاب کرده‌اند.

تورهای دور اروپا ۲۹ روزه، دور اروپا ۲۴ روزه، تور ترکیبی کشورهای اسکاندیناوی و تورهای ترکیبی که در آن شهرها و کشورهای مهم در یک پکیج گنجانده شده‌اند (مانند سوئیس و فرانسه، فرانسه و ایتالیا و …) آن دسته از تورهای ترکیبی بوده‌اند که به سرعت به تکمیل ظرفیت رسیده‌اند و استقبال از بعضی تورها نظیر اروپای شرقی (چک، مجارستان و اتریش) به اندازه‌ای بوده است که تاریخ اجرای جدیدی در تابستان برایشان تعریف شده است. در حال حاضر، ظرفیت‌های اندکی از بعضی تورهای ترکیبی اروپا در وبسایت ایوار باقی‌مانده است که به نظر می‌رسد قبل از هفته دوم تیرماه، تمامی این تورها تکمیل ظرفیت شوند.

پیش فروش تور اروپا ویژه پاییز و زمستان ۱۴۰۱ ایوار

تور اروپا پاییز، اقتصادی‌تر از تابستان

فصل تابستان، علاوه‌بر ایران، در تمام جهان نیز به عنوان فصل پررونق سفر شناخته می‌شود. بنابراین طبیعی است که به علت تقاضای بالا، قیمت‌ها از سایر فصول بالاتر باشند. یکی از دلایلی که ایوار، تورهای پاییز و زمستان را در سریع‌ترین زمان ممکن طراحی و برای فروش آماده ساخته است، ارائه قیمت مناسب برای مسافرانی است که می‌خواهند تا حد امکان سفر اقتصادی را تجربه کنند. در حال حاضر سه تور فرانسه، تور سوئیس و تور اسپانیا را می‌توانید با مناسب‌ترین قیمت همراه با توجه به خدمات ارائه شده (شامل پرواز، گشت‌ها، هتل‌ها، راهنمای فارسی‌زبان و محلی و …) می‌توانید تهیه کنید.

اعتبار در نزد سفارتخانه‌های اروپایی

ریجکتی ویزا، اتفاق ناخوشایندی است که برای خیلی از مسافرانی که به تنهایی قصد سفر به اروپا را دارند اتفاق می‌افتد. این مشکل نه فقط یک سفر را خراب می‌کند، بلکه کار شما را برای دریافت مجدد ویزا بسیار سخت می‌نماید، تا اندازه‌ای که حداقل دو سال برای اقدام مجدد باید صبر کنید و به دلیل درج یک ریجکتی، امکان دریافت ویزا بسیار کم است. همچنین به دلیل سختی وقت سفارت، امکان برنامه‌ریزی برای یک سفر اروپایی وجود ندارد. ایوار با تجربه‌ی بالا و اعتباری که نزد سفارتخانه‌های فرانسه، سوئیس و اسپانیا دارد، با جمع‌اوری و بررسی دقیق مدارک، امکان دریافت ویزای شینگن را برای شما بسیار تسهیل می‌نماید.

اجرای تور در مسیرهای غیر اروپا

ایوار اگرچه اجرای تور در مسیرهای کشورهای همسایه (نظیر ارمنستان، ترکیه، ابوظبی و …) را ندارد، اما غیر از اروپا، در مسیرهای خاص دیگری اقدام به اجرای تور می‌نماید. استرالیا، کره‌جنوبی و ژاپن از جمله تورهای غیر اروپایی هستند که در تابستان ۱۴۰۱ اجرا می‌شوند. سریلانکا، کانادا، برزیل، کوبا، آفریقای جنوبی و آسیای شرقی از دیگر مسیرهای غیر اروپایی ایوار به شمار می‌آیند که برای این تابستان برنامه‌ریزی نشده‌اند.

پیش فروش تور اروپا ویژه پاییز و زمستان ۱۴۰۱ ایوار

یک آژانس مسافرتی کامل

غیر از اجرای تورهای گروهی در مسیرهای اروپایی و غیر اروپایی، ایوار تمامی خدمات یک آژانس مسافرتی نظیر بلیط هواپیما آنلاین و آفلاین، خرید هتل آنلاین و آفلاین، بیمه مسافرتی، گواهینامه بین‌المللی، سی آی پی فرودگاه امام و همچنین بلیط اتوبوس اروپا را ارائه می‌دهد. برای مشاهده قیمت و مدارک مورد نیاز تور اروپا می‌توانید به وبسایت این شرکت به آدرس www.eavar.com مراجعه نمایید. همچنین بخش فروش ایوار با شماره تماس ۰۲۱۹۱۰۰۹۱۰۰ همواره برای راهنمایی شما آماده پاسخگویی هستند.

کد خبر 583230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.