استفاده از پساب شهری در دستور کار است

شهردار بروجرد با بیان اینکه طرح، نقشه و راهکارهای استفاده از پساب در دستور کار است، گفت: چنان‌چه امکان استفاده از پساب فراهم شود، هیچ‌گونه بهره‌برداری از منابع آب‌های زیرزمینی برای آبیاری فضای سبز نخواهیم کرد.

یحیی عیدی‌بیرانوند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: یقیناً توسعه فضای سبز به‌همین نقطه ختم نمی‌شود بلکه همه کاربری‌های فضای سبزی که در طرح تفصیلی داریم، ظرف امسال و سال آینده مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه در تلاش هستیم با همکاری آبفا استفاده از پساب را در دستور کار قرار دهیم، افزود: طرح، نقشه و راهکارهای استفاده از پساب در دستور کار است، چنان‌چه امکان استفاده از پساب فراهم شود، هیچ‌گونه بهره‌برداری از منابع آب‌های زیرزمینی برای آبیاری فضای سبز نخواهیم کرد.

شهردار بروجرد با بیان اینکه شهرداری آماده هرگونه سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری است، خاطرنشان کرد: پارک‌ها و بوستان‌های سطح شهر زمینه مناسبی را برای سرمایه‌گذاری و توسعه گردشگری شهر بروجرد فراهم می‌کند. توسعه بخش‌های ارائه‌دهنده خدمات ازجمله کافی‌شاپ‌ها و رستوران‌ها و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، منوط به نگهداری فضای سبز است؛ بنابراین نیاز است شهرداری این مهم را در دستور کار خود قرار دهد.

عیدی‌بیرانوند ادامه داد: با توسعه فضای سبز در بالادست جاده پل اندیشه به شکل رمپ، ۱۰ هزار مترمربع به فضای سبز بروجرد اضافه خواهد شد.

کد خبر 583225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.