بهترین برنامه های ادیت ویدیو با موبایل + اپلیکیشن ویرایش فیلم با گوشی

با کمک گوشی‌های هوشمند امروزه اکثر مردم از روزمرگی و اتفاقات تلخ و شیرین زندگی خود اقدام به ضبط ویدئو می‌کنند. برخی از اصناف و بازاریان نیز برامعرفی و یا فروش محصولات خود از آنها ویدئو می‌گیرند. مدرسین و اساتید برای کلاس‌های آنلاین با کمک گوشی موبایل خود اقدام به ضبط ویدئو می‌کنند.

به گزارش ایمنا، اپلیکیشن‌های زیادی برای ادیت ویدئو با موبایل وجود دارد اما برخی از آنها دارای امکانات شاخص تر و بی نظیری هستند.

اپلیکیشن Cap Cut

CapCut یکی از اپلیکیشن‌های محبوب در جهان برای ادیت ویدئو به شمار می‌آید. مهم‌ترین قابلیت این برنامه که موجب محبوبت آن شده حذف بک گراند افراد و جایگزینی آن با تصاویر دلخواه آنهاست. بسیاری برای حذف بک گراند از پرده سبز یا آبی استفاده می‌کنند تا پس از فیلم برداری بتوانند با نرم افزارهای ادیت آن بک گراند را حذف و تغییر دهند.

در برنامه کپ کات برای حذف بک گراند نیازی به استفاده از پرده سبز یا آبی حذف و جایگزینی تصویر بک گراند در فیلم برداری نیست؛ این برنامه قابلیت‌های ادیت زیاد دیگری دارد از جمله افکت های زیبایی که می‌توان برای خروجی زیبا تری به ویدئوها داد.

بهترین برنامه های ادیت ویدیو با موبایل + اپلیکیشن ویرایش فیلم با گوشی

اپلیکیشن Funimate

این برنامه بیشتر برای ساخت کلیپ طنز شهرت دارد و با آن می‌توانی ویدئوهای طنز را ادیت و از افکت های جذاب و شاد آن برای ساخت این نوع کلیپ استفاده کرد، همچنین از این برنامه برای ساخت کلیپ‌های کودکانه نیز استفاده می‌کنند.

با توجه به کاربرد این برنامه قابلیت ساخت ویدئوهای کوتاه مدت را دارد که البته برای ساخت کلیپ‌های طنز در فضای مجازی مناسب و کاربردی به حساب می‌آید. کلیپ‌های طنز در شبکه‌های اجتماعی یکی از پرمخاطب ترین نوع کلیپ به حساب می‌آید و روزانه توجه کاربران زیادی را به خود جلب می‌کند.

اپلیکیشن VivaVideo

ویوا ویدئو یک اپلیکیشن حرفه‌ای در زمینه ادیت فیلم و عکس است. یکی از علل محبوبیت این اپلیکیشن امکان ساخت کلاژ تصاویر و ویدئو است. این امکان موجب می‌شود تا بتوان چندین عکس یا ویدئو را همزمان با هم در یک قاب به مخاطب نمایش داد.

بسیاری که تمایل دارند صفحه مانیتور و تصویر خود همزمان در تصویر دیده شود از ویوا ویدئو استفاده می‌کنند. ویوا ویدئو قابلیت افکت گذاری بروی عکس، فیلم و صدا را دارد و با کمک این برنامه می‌توان حتی چندین موزیک یا صدا را تنظیم کرد، برای مثال اگر فرد بخواهد روی ویدئو خود موزیک بگذارد و صدای موزیک از صدای ویدئو کمتر باشد به راحتی می‌توان از تنظیمات این برنامه استفاده کرد.

بهترین برنامه های ادیت ویدیو با موبایل + اپلیکیشن ویرایش فیلم با گوشی

اپلیکیشن Quik

حس خوب استفاده از اپلیکیشن Quik زمانی نمایان می‌شود که در این برنامه تبلیغات آزاردهنده ای نمی‌بینید. بسیاری از برنامه‌های رایگان ادیت فیلم در زمان استفاده به شما تبلیغات نمایش می‌دهد اما در این برنامه خبری از این تبلیغات آزار دهنده نیست. همین قابلیت این برنامه را به یکی از محبوب ترین برنامه‌های ادیت فیلم با گوشی تبدیل کرده است.

از دیگر شاخص‌های این برنامه نیز می‌توان به سازگاری با دوربین‌های فیلمبرداری گوپرو اشاره کرد.

اپلیکیشن VideoShow

VideoShow جایزه بهترین اپلیکیشن ادیت ویدئو در گوگل پلی را از آن خود کرده است. این برنامه رابط کاربری ساده اما امکانات بی نظیری دارد.

از امکانات این اپلیکیشن می‌توان به بیش از ۵۰ قالب آماده برای ادیت فیلم اشاره کرد که کاربران با استفاده از این قالب‌ها می‌توانند ویدئو خود را به صورت حرفه‌ای ادیت کرده و خروجی باور نکردنی با چند کلیک داشته باشند. محو کردن پس زمینه تصویر از دیگر قابلیت‌های مهم این اپلیکیشن به حساب می‌آید. همچنین VideoShow را می‌توان به عنوان یکی از قوی‌ترین اپلیکیشن‌ها در زمینه تنظیم صدای ویدئو دانست چرا که علاوه بر بهبود کیفیت صدای ویدئوها قابلیت تبدیل آنها به MP3 را نیز دارد.

بهترین برنامه های ادیت ویدیو با موبایل + اپلیکیشن ویرایش فیلم با گوشی

اپلیکیشن Adobe Premier

در زمینه تولید محتوای بصری، شرکت ادوبی یکی از شرکت‌های مهمی است که محصولاتش کاربران زیادی دارد. شرکت ادوبی، نرم‌افزار و اپلیکیشن دیگری به‌نام ادوبی پریمیر ساخته است که وظیفه تدوین و ساخت ویدئو را دارد و یکی از برنامه‌های کامل موجود است. با اپلیکیشن گوشی‌های هوشمند پریمیر، می‌توان بیشتر قابلیت‌ها و ویژگی‌های نسخه پی‌سی آن را در گوشی همراه داشت و به‌راحتی ویدئوی مورد نظر را تدوین یا ویدئویی جدید تولید کرد.

اپلیکیشن PowerDirector

اپلیکیشن پاور دایرکتور رابط کاربری راحتی دارد، اما عادت‌کردن به کنترل این برنامه شاید کمی طول بکشد. وقتی کنترل این اپلیکیشن برایتان راحت‌تر شود، می‌توانید ویدئوهای بسیار جذابی بسازید. این اپلیکیشن بیش از ۳۰ جلوه ویژه مختلف را در خود جا داده است که به‌کمک آن می‌توان با استایل شخصی‌سازی ویدئوهای مختلف ساخت. این اپلیکیشن امکان ساخت ویدئوهای پرده‌سبز را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و همین موضوع باعث می‌شود که برای استریمرها و کسانی که می‌خواهند ویدئوهای ترنسپرنت از خود ضبط کنند، گزینه مناسب باشد. این اپلیکیشن دو نسخه رایگان و پولی دارد که در صورت استفاده از نسخه رایگان، باید واترمارک را در ویدئوها نگه داشت؛ اما اگر از نسخه پولی استفاده شود به‌جز حذف واترمارک، چندین قابلیت جدید دیگر به این اپلیکیشن اضافه خواهد شد.

کد خبر 583214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.