نگاه خریدارانه چلسی به وینگر انگلیسی سیتی

بازیکن انگلیسی منچسترسیتی می‌تواند جای مهاجم بلژیکی را در ترکیب چلسی بگیرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، چلسی به‌دنبال خرید «رحیم استرلینگ» مهاجم منچسترسیتی در تابستان است و مذاکرات به صورت همزمان برای انتقال «روملو لوکاکو» به اینترمیلان در سری «آ» نیز همچنان ادامه دارد.

اینتر مبلغی بالغ بر ۶ میلیون پوند به آبی‌ها پیشنهاد داده تا بتواند لوکاکو را به صورت قرضی جذب کند، با این حال چلسی درخواست مالی بیشتری دارد. آن‌ها درحال‌حاضر به رحیم استرلینگ علاقه‌مند هستند و با جدایی لوکاکو، این بازیکن انگلیسی می‌تواند جای مهاجم بلژیکی را بگیرد.

تنها یک سال از قرارداد استرلینگ با باشگاه منچسترسیتی باقی مانده و خرید او توسط باشگاه چلسی کار سختی به نظر نمی‌رسد. با این حال بدون شک آبی‌ها نیاز به تأمین اعتبارات دارند تا این معامله بدون مشکل جوش بخورد. چلسی آماده سازش است و اجازه می‌دهد لوکاکو با مبلغی قرضی حدود ۱۰ میلیون پوند (۱۲ میلیون دلار) به اینتر برود. این رقم در مقایسه با مبلغی که در ابتدا درخواست شده بود بسیار کاهش یافته است.

ملی‌پوش انگلیسی تیم منچسترسیتی ممکن است در تابستان امسال حداقل ۳۵ میلیون پوند (۴۳ میلیون دلار) هزینه در پی داشته باشد. البته باشگاه چلسی قادر به پرداخت چنین مبلغی برای استرلینگ است و اگر خود بازیکن مایل به جدایی از جمع شاگردان پپ باشد، اوضاع پیچیده نخواهد بود.

چلسی مدت‌هاست که به استرلینگ علاقه‌مند است، درعین‌حال استرلینگ فرصت‌های موجود در خارج از انگلستان را نیز بررسی می‌کند.

باشگاه چلسی آماده فروش مهاجمان دیگر خود همچون حکیم زیاش و تیمو ورنر است؛ اما به نظر می‌رسد هیچ انتقالی برای این بازیکنان اتفاق نیفتد. آن‌ها همچنین باید وضعیت قرارداد انگولو کانته و جورجینیو را نیز بررسی کنند، چراکه این دو بازیکن در سال پایانی قرارداد خود قرار دارند.

کد خبر 583206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.