تینت لب و گونه چیست؟ + عوارض، نحوه استفاده

تینت یا رژ حرارتی مایع رقیقی است که فاقد سرب یا هر گونه مواد آرایشی آسیب زا است. تینت ها رنگ طبیعی تری دارند که این روزها به دلیل مزایای فوق العاده آن از جمله با دوام بودن، در طول روز مورد استفاده قرار می گیرد.

به گزارش ایمنا، رژ لب یکی از پر استفاده ترین مواد آرایشی برای بانوان است که این روزها به دلیل سرب‌های موجود در آن توصیه می‌شود از رژ لب‌های گیاهی استفاده شود. تینت لب یک رژ لب حرفه‌ای و حرارتی محسوب می‌شود که دوام بیشتری دارد. افزایش اطلاعات درباره کاربرد و فواید محصولات آرایشی در نحوه استفاده از آنها بسیار مؤثر و مهم است.

تینت لب چیست؟

تینت لب یک مایع رقیقی است که به لب‌ها حالت طبیعی‌تری می‌دهد و در اثر حرارت تنفسی خود شخص روی لب‌ها درخشان‌تر نمایان می‌شود. این تینت ها به دلیل نداشتن سرب به بافت لب‌ها صدمه نمی‌زند و مدت زمان زیادی می‌تواند روی لب‌های شما بماند و پاک نشود. این محصول رژ مانند است که لب‌های شما را برجسته‌تر می‌کند و حجم کمی دارد. این سبکی بودن تینت های لب باعث شده است که مخاطبان زیادی را برای استفاده روزمره از آن جذب کند. امروزه تینت های لب به صورت براق و مات در بازار وجود دارد که بر اساس سلیقه مصرف کننده می‌تواند خریداری شود.

انواع تینت های لب

تینت های لب دارای عصاره‌های متفاوتی است که هر کدام رایحه خاصی دارد. این تینت ها انواع متفاوتی مانند تینت های مایع، شاین دار، پوسته، مات، براق و پیچی دارد. این تینت ها در قالب‌های مختلفی مانند قالب‌های قلبی، تیوپی، شکلاتی و بستنی شکل در بازار وجود دارند. این تینت ها باعث شده است که دختران به دلیل شکل آن طرفدار خریداری این محصول در بازار لوازم آرایشی شوند.

تینت لب و گونه چیست؟ + عوارض، نحوه استفاده

کاربرد و مزایای استفاده از تینت های لب

تینت های لب دارای عصاره‌ها و رایحه‌های دلپذیری هستند و از آنجا که اکثراً از عصاره‌های میوه‌ها به دست آمده‌اند، طعم و مزه بهتری نسبت به رژ لب‌ها دارند. تینت های لب کاربرد فراوانی دارند که کاربردهای آنها مزایای استفاده از این مایع آرایشی محسوب می‌شود:

مرطوب کننده لب‌ها

تینت های لب دارای ویتامین‌های E هستند به همین دلیل باعث جلوگیری از خشکی پوست لب‌ها می‌شود و همیشه لب‌های شما را مرطوب نگه می‌دارند. پس اگر شما به پوسته پوسته شدن لب‌ها مبتلا هستید می‌توانید با استفاده از این نوع تینت های لب از این نوع آسیب‌ها در امان بمانید.

آب‌رسان پوست لب

تینت های لب بافت سبک تری دارند به این صورت که هنگامی که مصرف کننده ساعت‌ها روی پوست لب خود این مایع را نگه می‌دارد احساس ماده چسبناکی روی لب خود ندارد بنابراین، همین عامل باعث شده است که پوست نرمی روی لب‌های خود احساس کنید. تینت های لب رنگ طبیعی‌تری دارند و طرفداران زیادی را به خود جلب کرده‌اند.

بادوام‌تر بودن رنگدانه ها و خوش فرم کردن لب‌ها

یکی از مزیت‌های بسیار عالی تینت ها وجود رنگدانه های طبیعی در آن است که باعث می‌شود دوام بیشتری را ایجاد کنند و با نوشیدن آب از روی لب‌ها پاک نشوند. همچنین این تینت ها به لب‌ها قالب زیباتری می‌دهد و از افتادگی پوست لب شما جلوگیری می‌کند.

تفاوت تینت لب با رژ لب و برق لب

تینت لب یک ماده آرایشی است که بین رژ لب و برق لب قرار می‌گیرد و فرایند طبیعی‌تری دارد. رژ لب و برق لب مواد مایع دارای روغن، موم و سرب هستند و همین مواد تشکیل دهنده موجب شده است که تینت های لب مورد انتخاب مردم زیادی قرار بگیرد. تینت ها مواد سربی یا روغنی ندارند و دوام بیشتری به نسبت رژ لب‌ها و برق لب‌ها دارند. از آن جایی که تینت لب مانند رژ لب‌ها ماده حجیمی ندارد و سبک تر است بنابراین روی دندان یا لبه‌های لیوان رد نمی‌گذارد و این می‌تواند انتخاب مناسبی برای مجالس مهم و رسمی برای بانوان به حساب آید.

نحوه استفاده از تینت های لب

تینت های لب این روزها مورد پسند بسیاری از بانوان قرار گرفته است. برای استفاده از این تینت ها باید مقدار کمی از آن را روی لب پایینی خود بمالید سپس لب بالایی را روی لب پایینی خود مالش دهید تا تمام لب‌های شما رنگ بگیرد. در صورتی که مقداری مایع لب روی لب‌های شما همچنان به صورت اضافی باقی ماند باید به وسیله یک دستمال کاغذی، آن مقدار اضافی را از روی لب‌های خود پاک کنید. نحوه استفاده از دستمال کاغذی به این صورت است که دستمال را بین دو لب خود قرار دهید و لب‌های خود را روی آن فشار دهید تا مقدار اضافی آن گرفته شود.

قیمت تینت لب

قیمت تینت لب از بیست هزار تومان به بالا است.

کد خبر 583123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.