دیدار سفیر چین با رئیس فدراسیون بسکتبال ایران/حامد حدادی هدیه ازدواج دریافت کرد

چانگ هوا در دیدار با رئیس فدراسیون بسکتبال بر گسترش روابط ورزشی ایران و چین تاکید کرد و با حضور در تمرینات تیم ملی بسکتبال ایران به مناسبت ازدواج کاپیتان تیم ملی ایران، هدیه‌ای به حامد حدادی اهدا کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، «چانگ هوا» عصر امروز _دوشنبه سی‌ام خردادماه_ با حضور در فدراسیون بسکتبال، با تبریک به جواد داوری برای انتخاب به عنوان رئیس جدید فدراسیون، اظهار کرد: صمیمانه برای شما آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم با بهبود وضعیت کرونا، رونق فعالیت‌های ورزشی و رویدادهای رقابتی بیشتر شود تا روابط کشورها از جمله ایران و چین افزایش یابد.

وی تاکید کرد: به عنوان سفیر چین در کشور ایران از گسترش روابط دو کشور به ویژه در زمینه ورزشی حمایت می‌کنم.

در این دیدار جواد داوری نیز روابط خوب ایران و چین در عرصه‌های مختلف را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: بسکتبال ایران و چین از قدرت‌های برتر قاره کهن هستند و حضور بازیکنان بزرگی نظیر حامد حدادی، صمد نیکخواه بهرامی، بهنام یخچالی و مهدی کامرانی در چین با همکاری و تعامل خوب دو کشور همراه بوده است.

رئیس فدراسیون بسکتبال افزود: همواره به عنوان بازیکن که در عرصه ملی در چین حضور یافتم، خاطرات خوبی دارم و اعتقاد دارم ارتباط دو کشور در عرصه‌ی ورزشی ظرفیت هم افزایی و تعامل بیشتر دارد.

سفیر چین سپس با حضور در تمرینات تیم ملی بسکتبال ایران گفت: وقتی خبر ازدواج حامد حدادی را شنیدم بسیار خوشحال شدم و همواره از اینکه او به عنوان یک قهرمان بزرگ سابقه بازی در لیگ چین را داشته، به خوبی یاد می‌کنم.

«چانگ هوا» در پایان این دیدار هدیه ازدواج حامد حدادی کاپیتان و ستاره نامدار بسکتبال ایران را اهدا کرد که با تشویق ملی پوچشان همراه بود.

کد خبر 583110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.