طراحی سایت در کرج با بهترین قیمت

طراحی سایت در کرج برای هر کسب و کاری که قصد قدم گذاشتن در بستر اینترنت را دارد، اولین و مهمترین قدمی است که نیاز است برداشته شود.

طراحی سایت در کرج

هر نوع کسب و کاری چه از نوع فروش محصول و یا ارائه‌ی خدمات به مشتریان، به داشتن یک سایت اختصاصی برای به نمایش گذاشتن محصولات یا خدمات خود نیاز دارد و درواقع سایت نقش ویترین را برای آن کسب و کار ایفا می‌کند.

اما ممکن است هنوز مفهوم طراحی سایت برای شما گنگ باشد.

طراحی سایت در کرج چیست؟

طراحی سایت در کرج به معنی طراحی یک پایگاه اینترنتی است که برای ارائه‌ی کسب و کار، خدمات و محصولات استفاده می‌شود. این کار شامل مراحل مختلفی مانند لایه سازی صفحات وب، تولید محتوا، طراحی گرافیک سایت و … می‌باشد.

چرا باید برای ارائه خدمات خود یک سایت داشته باشیم؟

شاید با خود فکر کنید که داشتن یک سایت ممکن است به چه دردی بخورد و چه مزایایی داشته باشد و کسانی که برای ارائه خدمات خود مغازه دارند دیگر چه نیازی به داشتن سایت دارند؟

اگر کمی تحقیق کنید متوجه خواهید شد که اکثر کسب و کارها در حال اینترنتی شدن هستند و تا چند سال آینده بیزینس‌هایی که یک پایگاه اینترنتی برای خود ندارند بیش از ۵۰ درصد درآمد خود را از دست خواهند داد.

زیرا این روزها کمتر کسی پیدا می‌شود که برای انجام خرید خود به خیابان‌ها برود و ساعت‌ها وقت خود را صرف پیدا کردن و خرید یک محصول کند.

بنابراین روش‌های سنتی فروش دیگر جوابگوی نیاز مشتری نیستند زیرا اکنون خریداران در عرض چند ثانیه و با یک سرچ کوتاه در اینترنت می‌توانند به نتیجه‌ی دلخواه خود دست پیدا کنند.

چگونه یک شرکت عالی برای طراحی سایت در کرج انتخاب کنیم؟

شرکت‌های زیادی وجود دارند که کار طراحی سایت در کرج را انجام می‌دهند و روز به روز در حال افزایش هستند اما باید به هنگام انتخاب شرکت مناسب دقت لازم را به خرج بدهید.

اکثر مردم فکر می‌کنند هرچه هزینه‌های تعیین شده از طرف آن شرکت گران‌تر باشد قابل اعتمادتر هم است.

اما هزینه‌ی زیاد طراحی سایت به معنای کار با کیفیت نیست و همچنین هزینه‌ی کم نیز به معنای انجام کار کم کیفیت نمی‌باشد. برای انتخاب یک شرکت طراحی سایت در کرج حتماً به ویژگی‌های شرکت مورد نظر خود توجه کنید.

از جمله ویژگی‌هایی که برای انتخاب شرکت اهمیت دارند سابقه‌ی آن شرکت، نمونه کارهای موجود در سایت شرکت، مهارت نیروی کار شرکت و هزینه‌های پیشنهادی توسط آن شرکت توجه کنید. شما می‌توانید این کار را به کارشناسان مجرب شرکت زبدگان بسپارید.

شرکت زبدگان با داشتن سال‌ها سابقه‌ی درخشان در این زمینه، کار طراحی سایت را با بهترین قیمت و کیفیت برای شما انجام خواهد داد. این شرکت کار طراحی سایت شما را از صفر تا صد آن انجام می‌دهد و یک سایت با کارایی بسیار بالا به شما تحویل می‌دهد.

طراحی سایت در کرج با بهترین قیمت

مزایای طراحی سایت در کرج

  • با داشتن یک سایت اینترنتی درواقع شما یک شعبه‌ی اینترنتی برای فروش و یا ارائه محصولات خود دارید که هیچ محدودیتی از نظر زمان و مکان ندارد و همیشه و همه جا قابل دسترسی است.
  • طراحی سایت در کرج امکان دسترسی کاربران بسیار بیشتری را از نقاط مختلف کشور و حتی دنیا برای شما فراهم می‌کند و درآمد شما را چندین برابر خواهد کرد.
  • در ۲۴ ساعت روز کار فروش شما متوقف نخواهد شد و حتی شب‌ها هنگام خواب نیز در حال کسب درآمد خواهید بود.
  • داشتن یک سایت شما را از خرید یا اجاره‌ی ملک برای نشان دادن خدماتتان بی نیاز می‌کند و شما مجبور نخواهید بود هیچ هزینه‌ای را برای خرید یا اجاره‌ی فروشگاه بپردازید.
  • امکان ارتباط آنلاین و سریع با مشتریان و کاربران و آگاهی از نیاز آنها برای شما فراهم می‌شود و به سرعت می‌توانید آنها را رفع رجوع نمایید.
  • در انرژی، وقت و هزینه‌های خود شاهد صرفه‌جویی قابل توجهی خواهید بود.
  • داشتن سایت به کسب و کار شما اعتبار بسیار ارزشمندی خواهد داد و خیلی راحت تر خود را به مشتریانتان معرفی می‌کنید.

طراحی سایت با وردپرس در کرج و مزایای آن

طراحی سایت در کرج با وردپرس یکی از ارزان‌ترین روش‌های طراحی سایت می‌باشد زیرا این کار به کمک قالب‌های آماده‌ی موجود در وردپرس انجام می‌گیرد و این امر بسیار هزینه‌ها را کاهش می‌دهد.

بنابراین بهترین گزینه برای کسانی است که به دنبال طراحی سایت فروشگاهی یا طراحی سایت ارزان در کرج هستند و برای شروع سرمایه‌ی محدودی دارند. مزایای طراحی با وردپرس عبارتند از:

  • هزینه‌های ارزان
  • طراحی آسان و سریع
  • صرفه‌جویی در زمان
  • استفاده از افزونه‌های رایگان برای سئوی سایت

با سفارش طراحی سایت با وردپرس به شرکت زبدگان که یک شرکت طراحی سایت در کرج است، می‌توانید با آموزش رایگان، مدیریت پنل خود را نیز به عهده بگیرید.

طراحی سایت اختصاصی در کرج

منظور از طراحی سایت اختصاصی، طراحی یک سایت کاملاً اختصاصی و منحصر به فرد با خواسته‌های جدید است بنابراین فرآیند طراحی، کدنویسی، ظاهر گرافیکی، سرعت و امنیت بالا، به کار گیری آخرین تکنولوژی‌های طراحی وبسایت و پیاده سازی آن بصورت اختصاصی انجام می‌شود.

در طراحی سایت اختصاصی دیگر مانند وردپرس از قالب‌های آماده استفاده نمی‌شود بنابراین مانند طراحی با وردپرس نمی‌‎توان آن را با سرعت بالا طراحی نمود. همچنین هزینه‌ی طراحی سایت اختصاصی بسیار بیشتر از طراحی سایت با وردپرس است.

بنابراین کسانی که قصد سفارش طراحی سایت اختصاصی را دارند به هزینه‌های آن نیز باید توجه داشته باشند.

شما برای داشتن یک سایت اختصاصی می‌توانید با برنامه نویسان حرفه‌ای شرکت زبدگان مشاوره داشته باشید و با هزینه بسیار مناسب از خدمات طراحی سایت در کرج آنها بهره‌مند شوید.

هزینه‌ی طراحی سایت

همانطور که قبلاً نیز گفته شد هزینه طراحی سایت با وردپرس و سایت اختصاصی باهم تفاوت دارد. همچنین قیمت بالا نشان دهنده‌ی کیفیت بالا نمی‌باشد.

شرکت زبدگان ابتدا برای طراحی یک سایت مناسب به مشتریان خود مشاوره رایگان داده و آنها را راهنمایی می‌کند و سپس با ارائه بهترین خدمات و با بهترین قیمت یک سایت با کارآمد عالی را با بهترین کیفیت به شما تحویل خواهد داد.

جمع بندی

طراحی سایت در کرج می‌تواند بستر یک جهش بزرگ را برای توسعه و رونق گرفتن کسب و کارهایتان فراهم کند. ما نیز سعی کردیم برای انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت در کرج به شما کمک کنیم.

اگر سوال یا ابهامی در این زمینه داشتید می‌توانید با شماره‌های ۰۲۶۳۲۵۴۲۴۰۴ و ۰۹۱۲۰۸۲۱۷۶۲ تماس بگیرید و با مشاوران شرکت طراحی سایت زبدگان در کرج مشورت کنید.

کد خبر 583086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.