تمجید اسطوره والیبال بلغارستان از تغییر نسل تیم‌ملی ایران

رئیس پیشین فدراسیون والیبال بلغارستان از تغییر نسل تیم‌ملی والیبال ایران تمجید کرد و آن را تصمیم درستی قلمداد کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌ملی والیبال کشورمان در جدیدترین تورنمنت بین‌المللی لیگ ملت‌های والیبال، با یک تغییر نسل اساسی حضور پیدا کرده و کاملاً به یک تیم جوان و نام‌ناآشنا تبدیل شده است؛ مسئله‌ای که از دو سو هم مورد تمجید و هم مورد انتقال کارشناسان و اهالی والیبال قرار گرفته آن‌هم در حالی که این اول راه والیبالیست‌های کم‌تجربه و جوان ایران برای رقابت با بزرگان جهان است.

به‌دنبال این تغییرات دیمیتار زلاتانوف، اسطوره والیبال بلغارستان، با توجه به دیدار تیم‌ملی کشورمان با بلغارها اتفاقات رقم‌خورده در تیم‌ملی والیبال کشورمان را مورد تمجید قرار داد.

او در این رابطه اظهار کرد: تصمیم خوبی گرفته شده است، اینکه تمام بدنه تیم تغییر کرده و همه جوان شدند به سرعت هماهنگی تیم کمک می‌کند اما اگر این تغییرات نصف و نیمه انجام می‌شد نتیجه مفیدی برای آینده نداشت و قطعاً تیم به مشکل می‌خورد، اما حالا تیم یک دست شده و همه با هم رشد می‌کنند.

رئیس پیشین فدراسیون والیبال بلغارستان همچنین در خصوص بازی ایران و بلغارستان در نخستین روز هفته دوم لیگ ملت‌های والیبال، افزود: از نظر من این مسابقه یک دربی است! (با خنده) قلب من قطعاً با بلغارستان است اما هر دو تیم برای بازی خوب می‌آیند و می‌خواهند برای بازی‌های قاره‌ای خود آماده شوند. قطعاً شاهد بازی زیبایی خواهیم بود.

کد خبر 583076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.