ایجاد ۳۱۷۰۰ شغل از سال ۹۶ تاکنون/نظارت ۳ تا ۵ ساله بر طرح‌های خودکفایی مددجویان

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد اصفهان گفت: این نهاد با نظارت سه تا پنج‌ساله طرح‌های خودکفایی بر ۳۱ هزار و ۷۰۰ طرح خودکفایی ایجاد شده از سال ۹۶ تاکنون، به پایدارسازی و توسعه مشاغل مددجویی کمک می‌کند.

احمدرضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: توانمندسازی از طریق کارآفرینی و توسعه اشتغال مسیری برای خوداتکایی مددجویان است که درحال‌حاضر ۳۱ هزار و ۷۰۰ طرح، تحت نظارت کارشناسان این نهاد قرار دارد.

نظارت بر ۹ هزار و ۹۵۶ طرح ایجاد شده در سال گذشته

وی با اشاره به نظارت بر ۹ هزار و ۹۵۶ طرح ایجاد شده در سال گذشته، افزود: توسعه مشاغل مددجویی و اتصال زنجیره‌های مشاغل خرد به مشاغل بزرگ لازم است، همچنین طرح‌های خودکفایی در این مدت، زمینه فعالیت سه هزار و ۹۵۰ نفر از مددجویان دیگر را نیز فراهم کرده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با تأکید بر نظارت سه تا پنج‌ساله طرح‌های خودکفایی، ادامه داد: کمیته امداد به‌منظور پایدارسازی، توسعه مشاغل و توانمندسازی مددجویان، با بهره‌گیری از کارشناسان خبره با اعطای تسهیلات بنا به‌ضرورت، بر طرح‌های خودکفایی نظارت لازم را انجام می‌دهد.

وی درخصوص تحقق برنامه‌های خودکفایی مددجویان تحت حمایت، گفت: موفقیت مددجویان کارآفرین نه‌تنها سبب کسب درآمد برای خود و خانواده‌شان می‌شود، بلکه روحیه خودباوری را میان جامعه هدف این نهاد تقویت می‌کند.

کد خبر 583008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.