توسعه یک پلتفرم جدید برای مقابله با بحران‌ها در سئول

مدیران سئول، پایتخت کره جنوبی، در نظر دارند با استفاده از هوش مصنوعی و کلان‌داده‌ها پلتفرم جدیدی ایجاد کنند که قابلیت نصب در ۱۱۹ نقطه بحرانی شهر را دارد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، در پلتفرم جدیدی که به زودی در سئول ایجاد می‌شود، از پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های روز دنیا با اطلاعات تصادفی برای واکنش به بلایا بهره گرفته خواهد شد. در این راستا، دولت سئول مدعی شده است که یک مرکز کلان‌داده در شهر ایجاد خواهد کرد که در آن، مدیریت اطلاعات ۱۱۹ نقطه اضطراری امکان‌پذیر می‌شود، ضمن این‌که یک نقشه سه‌بعدی نیز از مکان‌های عمومی شهری با بیشترین احتمال تجربه بحران در اختیار آتش‌نشانان برای نجات جان مردم به هنگام بحران قرار خواهد گرفت.

زیرساخت دیجیتالی جدید، اطلاعات مربوط به ۱۱۹ مرکز تماس را با داده‌های مربوط به وضعیت‌های بحرانی که از مراکز مربوط به هریک دریافت می‌شود، تلفیق می‌کند و از آن‌ها برای واکنش مناسب بهره می‌گیرد.

در پروژه نقشه سه بعدی، تعداد ۶۲۶ مرکز خدماتی محتمل برای خطر نظیر خانه‌های سالمندان و مراکز خدماتی-رفاهی برای افراد مورد توجه قرار خواهد گرفت که از بین آن‌ها، ۶۸ مرکز تا پایان سال ۲۰۲۲ از این خدمات بهره‌مند می‌شود.

مرکز داده‌ها همچنین به عنوان یک ارائه‌دهنده داده‌های عمومی برای آژانس آتش‌نشانی ملی عمل خواهد کرد، ضمن این‌که طرح‌هایی نیز برای توسعه یک الگوریتم پیاده می‌شود که امکان پیشگیری از وقوع بحران را از طریق تجزیه و تحلیل بازه‌های زمانی هر منطقه با بیشترین احتمال وقوع خطر فراهم می‌آورد. پلتفرم دیجیتالی جدید سئول که مدیران از تکمیل نهایی آن تا سال ۲۰۲۶ خبر داده‌اند، سیستم‌های واکنشی پراکنده را با هم یکپارچه خواهد کرد و از این طریق، به نمایش اطلاعات مربوط به هر یک در صفحه‌های نمایش دیجیتالی نصب شده روی خودروهای سیار کمک می‌کند.

الگوریتم جدید، کلان‌داده‌هایی را در زمینه آتش‌سوزی، نجات، کمک‌های اولیه، ایمنی زندگی و داده‌هایی که طی دو دهه اخیر جمع‌آوری شده است، تولید خواهد کرد. این کلان داده‌ها پس از تجزیه‌وتحلیل، بازه‌های زمانی پرخطر و مناطق محتمل تهدید در مقابل بلایا را نمایش می‌دهد که این کار، عملکرد آتش‌نشانی را در انتخاب مسیرهای گشت پیشگیرانه تسهیل خواهد کرد.

توسعه یک پلتفرم جدید برای مقابله با بحران‌ها در سئول

کد خبر 583004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.