۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۸
نظارت بر پروژه‌های شهری قزوین

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری قزوین از استقرار نمایندگان سازمان بازرسی جهت نظارت بر پروژه‌های شهرداری خبر داد.

رضا کیماسی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: سازمان عمران شهرداری قزوین طی سال‌های اخیر توانسته طرح‌های موفقی را به‌رغم مشکلات مالی اجرایی کند و رفاه و رضایت شهروندان را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهد.

وی افزود: طی سه سال اخیر با وجود شیوع کرونا و رکود اقتصادی، شهرداری قزوین برنامه‌های خود و ارائه خدمات را متوقف نکرد.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: سازمان عمران به عنوان رکن اساسی شهرداری در اجرای پروژه‌ها و خدمات‌دهی به شهروندان، نقش مهمی در مدیریت شهری و رفاه شهروندان دارد؛ اجرای پروژه‌های موفق همانند نسیم شمال، جاده اسماعیل‌آباد، کمربندی شرکت نفت، اصلاح هندسی بعضی از خیابان‌ها و نهضت‌های آسفالت شبانه حاکی از تلاش شهرداری و سازمان عمران برای انجام تعهدات در چارچوب قانون است.

کیماسی تاکید کرد: پروژه‌های انجام شده با سرعت بسیار خوب و کیفیت مطلوب در حال اجرا است و تمام تلاش سازمان بر رعایت استانداردهای کمی و کیفی طرح‌ها و ارائه به شهروندان در موعد پیش‌بینی شده بوده است.

وی گفت: جهت نظارت بر اجرای طرح‌ها و پروژه‌ها از نظر کیفیت، هزینه‌ها و رعایت چارچوب‌های ایمنی و استاندارد در اجرای طرح‌های شهری، سازمان بازرسی برحسب وظیفه در این شهرداری مستقر شده است تا گزارش کامل در خصوص طرح‌ها و پروژه‌های شهری به مسئولان ذیربط ارائه شود.

کد خبر 582988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.