امامزاده سید اسحاق(ع)؛ نگین شهر ساوه

شهردار ساوه گفت: امامزاده سیداسحاق (ع) نگین شهر ساوه است و فراهم کردن بسترهای لازم برای مسافران و زائران در این مکان مقدس، به‌طورقطع گردشگران زیادی را به شهر ساوه جذب می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا یوسفیان در جلسه شورای معاونان شهرداری که در محل امامزاده سیداسحاق (ع) برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری این جلسه در این مکان مقدس به فال نیک گرفته می‌شود و در محضر این امامزاده عهد می‌بندیم که در خدمت به مردم از هیچ تلاشی فروگذاری نکنیم.

وی افزود: مکان‌های گردشگری زیادی مانند مسجد جامع در ساوه وجود دارد که از آن‌ها غافل بوده‌ایم، اما امامزاده سیداسحاق (ع) خاستگاه دینی مردم است و ضرورت دارد اقدامات لازم جهت ایجاد فضایی آبرومند انجام شود.

شهردار ساوه با بیان اینکه این شهر با دارا بودن امامزاده‌های واجب‌التعظیم بسیار، می‌تواند ظرفیت خوبی برای جذب مسافران باشد، خاطرنشان کرد: امامزاده سیداسحاق (ع) دارای ظرفیت و فضای مناسب و آبرومندی بوده و لازم است شهرداری و مدیریت شهری برای توسعه گردشگری مذهبی همکاری لازم را داشته باشد؛ چراکه اینجا مکانی برای قضاوت شهر در دید میهمانان و مسافران است.

یوسفیان تصریح کرد: لازم است مدیران شهری تا جایی که قانون اجازه می‌دهد اقدامات شایسته‌ای در این مکان انجام دهند، هرگونه کوتاهی در این زمینه پذیرفتنی و قابل توجیه نیست.

وی گفت: با توجه به وجود فضای لازم در محوطه امامزاده اسحاق، ظرفیت انجام کارهای مختلف ازجمله اقدامات فرهنگی خاص وجود دارد و از مدیران شهری درخواست داریم بررسی‌های لازم در این زمینه را انجام دهند.

به گزارش ایمنا، در پایان مقرر شد جلسه‌ای با حضور نماینده شهرداری، شورای اسلامی شهر، هیئت امنای امامزاده و اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان برگزار و راهکارهای لازم جهت عملیاتی شدن طرح پیش‌بینی و ارائه شود.

کد خبر 582944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.