همکاری تمامی سازمان‌ها برای رفع مشکلات پایتخت لازم است

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران گفت: مشکلات پایتخت تنها توسط شهرداری رفع نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی اقراریان _امروز، یک‌شنبه بیست و نهم خردادماه_ در هفتاد و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران اظهار کرد: مشکلات پایتخت تنها توسط شهرداری رفع نمی‌شود.

وی ادامه داد: قرارگاه، هماهنگی بین سازمانی در شهرداری را ایجاد می‌کند، اما در وجه دوم نیز باید ببینیم کدام دستگاه‌ها چه وظایفی را بر عهده دارند.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران گفت: تهران به قانون جامع مدیریت پایتخت نیاز دارد و این موضوع مسئله‌ای جدی است که باید مورد توجه قرار گیرد؛ تقاضا می‌کنیم نمایندگان تهران در مجلس به ویژه رئیس مجلس این موضوع را دنبال کنند.

وی با اشاره به تصادفات عمده موتورسواران، افزود: تهران به سمتی در حال حرکت است که شرایط حاد می‌شود و شاید در آینده نتوانیم کاری انجام دهیم.

اقراریان تصریح کرد: تردد موتورسواران از دو طرف در محورها، گره‌های ترافیکی را ایجاد می‌کند؛ پلیس در این زمینه باید به وظیفه خود به طور کامل عمل کند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: در زمینه تردد خودروهایی با پلاک‌های شهرستان‌ باید نظارت‌هایی صورت پذیرد.

وی با بیان اینکه در زمینه تردد مینی بوس‌ها نیز باید تدابیری اندیشیده شود، خاطرنشان کرد: با توجه به حجم مشکلات شهر تهران، باید چندین مسیر موازی دنبال شود تا بتوان مشکلات را رفع کرد؛ چالش‌های اصلی باید مشخص و راهکار و برنامه زمان‌بندی آن نیز تعریف شود.

کد خبر 582896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.